کد خبر : 99099
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 14:12
-

کریمی: فردا چونبوری را از بین می بریم/آنها به توانایی بازیکنان‌مان ایمان دارند

کریمی: فردا چونبوری را از بین می بریم/آنها به توانایی بازیکنان‌مان ایمان دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم گیتی‌پسند گفت: نماینده تایلندی در فوتسال گربه‌سیاه‌ ایرانی‌ها است، اما فردا این تیم را از بین می‌بریم. محمدرضا کریمی در مورد آخرین وضعیت تیم گیتی‌پسند در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا گفت: خدا را شکر روز گذشته مقابل تیم چند ملیتی الریان قطر پیروز شدیم و به فینال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم گیتی‌پسند گفت: نماینده تایلندی در فوتسال گربه‌سیاه‌ ایرانی‌ها است، اما فردا این تیم را از بین می‌بریم.
محمدرضا کریمی در مورد آخرین وضعیت تیم گیتی‌پسند در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا گفت: خدا را شکر روز گذشته مقابل تیم چند ملیتی الریان قطر پیروز شدیم و به فینال مسابقات راه یافتیم. از بدو ورود ما به ویتنام بچه‌ها خیلی زحمت و تلاش کشیدند که بتوانند در فینال مسابقات حضور داشته باشند و مقابل چونبوری تایلند قرار بگیرند که در سال ۹۲ براساس یک اتفاق، ما بازی برده را در ۵۰ ثانیه آخر بازی واگذار کرده و در ضربات پنالتی شکست خوردیم.

وی افزود: انشاالله فردا در فینال مسابقات بچه‌ها انگیزه لازم را برای بردن تیم چنبوری دارند و با هم هم‌قسم شده‌اند که انتقام سال ۹۲ را از این تیم بگیرند.

مربی گیتی‌پسند در پاسخ به سوالی که سرمربی چونبوری از روز اول مسابقات گفته بود که اصلاً دوست ندارم با تیم گیتی‌پسند بازی کنم، گفت: آنها به توانایی بازیکنان‌مان ایمان دارند و می‌دانند بچه‌های ما از چه توانایی‌هایی برخوردارند و به این نتیجه هم رسیده‌اند که زورشان به فوتسال ایران نمی‌رسد. همانطور که شما مشاهده کردید در بازی‌های مقدماتی هم کادر فنی این تیم ، عملکرد تیم ما را از نزدیک مشاهده می‌کردند و در بازی با ژاپن وقتی دیدند که ما پیروز شدیم آنها خیلی خوشحال نبودند.

وی در پاسخ به سوالی که آیا درست است چونبوری تایلند گربه سیاه ایرانی‌ها است، گفت: بله دقیقاً این موضوع درست است اما انشاالله فردا با همت بچه‌ها و دعای خیر مردم این گربه‌سیاه را از بین می‌بریم.

کریمی همچنین گفت: ما شناخت خوبی از این تیم داریم به دلیل اینکه بازیکنان این تیم اکثراً بازیکنان تیم ملی تایلند هستند و این بازیکنان مقابل بازیکنان ما بازی زیاد انجام داده‌اند و امروز هم در جلسه‌ای که قرار است با حضور سرمربی این تیم علی افضل داشته باشیم این تیم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و تا این لحظه سرمربی گیتی‌پسند آنالیز خوبی از این تیم داشته است. همه بازیکنان و اعضای کادر فنی که از روز اول هم‌قسم شده‌اند تا قهرمان شویم. دوست داریم این پیروزی مقابل تیمی باشد که در سال ۹۲ ما را به ناحق از جام قهرمانی انداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولاد ماهان شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

اگه اونها دوست نداشتند با ما رودررو بشند حالا چه تو فینال چه قبلش، پس از برد ما مقابل ژاپن باید خوشحال باشند نه ناراحت. چرا که اگه ما تو گروهمون دوم شده بودیم قبل از فینال میخوردیم بهشون.

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

دقیقا نقش شما در گیتی پسند چیه عزیزم؟