کد خبر : 99222
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 18:42
دسته‌بندی نشده
-

تنها جام روز تلخ فوتسال/توپ نقره ای به حسن زاده رسید

تنها جام روز تلخ فوتسال/توپ نقره ای به حسن زاده رسید
بازیکن گیتی پسند عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه های آسیا را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، همانطور که قبل از این پیش بینی کرده بودیم علی اصغر حسن زاده بازیکن ملی پوش گیتی پسند موفق شد عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه های اسیا ۲۰۱۷ ویتنام را از آن خود کند.این برای اولین بار است که حسن زاده به این عنوان می رسد.

حسن زاده بعنوان چهارمین ایرانی بعد از وحید شمسایی ۲۰۱۰و۲۰۱۵ و محمد کشاورز ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲و فرهاد توکلی ۲۰۱۶ این عنوان را کسب نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولاد ماهان یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

ما حتی عرضه نداشتیم بالای دقیقه ۵ پاور پلی کنیم و میترسیدیم دست به چنین کاری بزنیم. فقط ادعا داریم و بس. از سه دوره قهرمانی دو دوره اش را میزبان بودیم یک دوره اش هم تو کویت بود و تا حالا تو شرق دور قهرمان نشدیم. چونبوری ۵ دوره است شرکت میکنه و ۲ بار قهرمان شده یک بار دوم و یک بار سوم. فقط یک بار رو سکو نرفته که دو سال پیش تو اصفهان بود که تو اون دوره سه تیم تو گروهشون یک برد و باخت دادند و چونبوری با اما و اگر بالا نیامد. نکته دیگه اینکه تا حالا هیچ تیم ایرانی چونبوری را شکست نداده سه بار تا حالا گیتی را برده و یک بار هم دبیری را برده. نکته بعدی اینکه این آقای عباسی با اون بازی درخشان امروزش همونی بود که پارسال پنالتی تاسیسات را در برابر ناگویا گل نکرد و تاسیسات حذف شد. گزارشگر هم صد بار تکرار کرد که چونبوری ۱۶ تا گل زده و دست اخر فهمید گیتی ۱۶ تا زده و چونبوری ۲۴ تا زده و دیگه حرفی نزد. چندبار تکرار کرد که شاپا تو ساوه و گیتی بوده و چندبار هم دقایقی از بازی که چونبوری گل خورده را تکرار نمود. و اما نکته بعدی ما با زور و اما و اگر ۲ تا زدیم به لبنان و اینها ۹ تا زدند. ما با شانس و اما و اگر ۳ بر ۲ تو لحظات اخر شریکر را بردیم که ازشون عقب هم بودیم و اینها با اقتدار ۳ بر صفر از شریکر جلو افتادند و نهایتا ۴ بر ۲ بردند. ما با جون کندن قطر را بردیم . ما ۱۶ زده و ۴ خورده داشتیم اینها ۲۴ زده و ۲ خورده و از قبل کفه ترازو به نفع اونها بود. اونها انتقام بازی پارسال مقابل نفت عراق را که بهادری و توکلی گل زدند از ما گرفتند. تنها قهرمانی گیتی تو امارات هم توسط گل شاپا که امروز تو چونبوری بود زده شد.

عشق فوتسال یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

اینم نتیجه رفیق بازی اقای افضل
یعنی اگه اصغر و احمد نبودن از گروهی هم صعود نمیکرد