کد خبر : 99258
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 23:40
-

شمسایی: بازیکنان گیتی‌پسند تلاش خود را کردند/ باید از حالا به فکر آینده فوتسال باشیم

شمسایی: بازیکنان گیتی‌پسند تلاش خود را کردند/ باید از حالا به فکر آینده فوتسال باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بعد از باخت تیم گیتی‌پسند و نایب قهرمان شدن این تیم مقابل چونبوری تایلند در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: واقعاً باید امروز به تمام بازیکنان و کادر فنی تیم گیتی‌پسند تبریک گفت و از زحمات تک‌تک بازیکنان این تیم، علی‌ افضل سرمربی، کادر فنی و مسئولین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بعد از باخت تیم گیتی‌پسند و نایب قهرمان شدن این تیم مقابل چونبوری تایلند در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: واقعاً باید امروز به تمام بازیکنان و کادر فنی تیم گیتی‌پسند تبریک گفت و از زحمات تک‌تک بازیکنان این تیم، علی‌ افضل سرمربی، کادر فنی و مسئولین باشگاه بابت این نایب قهرمانی تشکر کرد. بالاخره فوتسال است برد و باخت دارد و چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: واقعاً بازیکنان و کادر فنی تمام زحمات خود را کشیده و تا آخرین لحظه مردانه جنگیدند. شما ببینید در سال قبل هم چنین اتفاقی برای ما در مرحله حذفی در مقابل نماینده ژاپن افتاد و ما حذف شدیم.

آقای گل فوتسال جهان گفت: این نایب قهرمانی و این مسابقات تمام شد و باید از حالا به فکر آینده باشیم و ان‌شاءالله باید در جام قهرمانان سال آینده هر تیمی که در ایران عنوان قهرمانی را آورد دست به دست هم بدهیم و آن تیم را حمایت کنیم.

شمسایی در آخر گفت: جا دارد در اینجا از اصغر حسن‌زاده بازیکن تیم ملی و گیتی‌پسند که در مسابقات جام باشگاه‌ها عنوان بهترین بازیکن را به دست آورد از صمیم قلب تبریک بگویم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱:۱۹

فقط بازیکنا تلاش کردن کادر فنی که گند زد

اریایی دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

خسته نباشی استاد افضل