کد خبر : 99229
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 18:46
-

محمدی: حق ما باخت نبود/ قهرمان جام ملت های آسیا می شویم

محمدی: حق ما باخت نبود/ قهرمان جام ملت های آسیا می شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی بعد از شکست تیم فوتسال گیتی پسند برابر چونبوری تایلند در فینال جام باشگاه های آسیا گفت: حق ما در این مسابقه باخت نبود و اگر فرصت هایمان به گل تبدیل می شد، می توانستیم با اختلاف زیادی حریف را شکست دهیم. وی افزود: امروز، روز ما نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی بعد از شکست تیم فوتسال گیتی پسند برابر چونبوری تایلند در فینال جام باشگاه های آسیا گفت: حق ما در این مسابقه باخت نبود و اگر فرصت هایمان به گل تبدیل می شد، می توانستیم با اختلاف زیادی حریف را شکست دهیم.

وی افزود: امروز، روز ما نبود. همانند سال ۱۳۹۱ که به چونبوری باختیم این دوره هم مغلوب این تیم شدیم. هر چند  وقتی دو گل از حریف عقب افتادیم خوب به بازی برگشتیم ولی نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم. در نهایت شرمنده مردم شدیم.

دروازه بان ملی پوش تیم گیتی پسند با اشاره به پیشرفت تیم های آسیایی در فوتسال گفت: همه تیم های آسیایی سرمایه گذاری و تلاش بیشتری دارند. با این حال ما قهرمان آسیا هستیم و امروز روی بدشانسی باختیم.

محمدی در پایان تاکید کرد: تیم ملی مسابقات جام ملت های آسیا را در پیش دارد. در این مسابقات قهرمان می شویم و این باخت را جبران می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

خیلی رو دارید فقط توی پنج نفره کردن سه یا چهار گل نخوردید

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

دفه بعد تو برو بازی کن ببینم چندتا گل میخوری

فولاد ماهان یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

فقط ادعا داریم و بس. از سه دوره قهرمانی دو دوره اش را میزبان بودیم یک دوره اش هم تو کویت بود و تا حالا تو شرق دور قهرمان نشدیم. چونبوری ۵ دوره است شرکت میکنه و ۲ بار قهرمان شده یک بار دوم و یک بار سوم. فقط یک بار رو سکو نرفته که دو سال پیش تو اصفهان بود که تو اون دوره سه تیم تو گروهشون یک برد و باخت دادند و چونبوری با اما و اگر بالا نیامد. نکته دیگه اینکه تا حالا هیچ تیم ایرانی چونبوری را شکست نداده سه بار تا حالا گیتی را برده و یک بار هم دبیری را برده. نکته بعدی اینکه این آقای عباسی با اون بازی درخشان امروزش همونی بود که پارسال پنالتی تاسیسات را در برابر ناگویا گل نکرد و تاسیسات حذف شد. گزارشگر هم صد بار تکرار کرد که چونبوری ۱۶ تا گل زده و دست اخر فهمید گیتی ۱۶ تا زده و چونبوری ۲۴ تا زده و دیگه حرفی نزد. چندبار تکرار کرد که شاپا تو ساوه و گیتی بوده و چندبار هم دقایقی از بازی که چونبوری گل خورده را تکرار نمود. و اما نکته بعدی ما با زور و اما و اگر ۲ تا زدیم به لبنان و اینها ۹ تا زدند. ما با شانس و اما و اگر ۳ بر ۲ تو لحظات اخر شریکر را بردیم که ازشون عقب هم بودیم و اینها با اقتدار ۳ بر صفر از شریکر جلو افتادند و نهایتا ۴ بر ۲ بردند. ما با جون کندن قطر را بردیم . ما ۱۶ زده و ۴ خورده داشتیم اینها ۲۴ زده و ۲ خورده و از قبل کفه ترازو به نفع اونها بود. اونها انتقام بازی پارسال مقابل نفت عراق را که بهادری و توکلی گل زدند از ما گرفتند. تنها قهرمانی گیتی تو امارات هم توسط گل شاپا که امروز تو چونبوری بود زده شد.

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

اتفاقا حقتون بود گلهای بیشتری بخورید چون اصلا کار تیمی نداشتید
خداییشش تیمهای حریف فقط از اسم ایران می ترسیدند وگرنه گیتی پسند هیچ کاری تیمی خاصی برای حمله نداشت

علی یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

علی افضل نشون داد که مربی : ملی نیست . جرات اینکه ۵ دقیقه زودتر پاورپلی بکنه نداشت ، چون شکست ۳بر ۲ براش ارزش بیشتری داشت تا به ۴ به ۲ . ولی نمی دونست با هر نتیجه ببازه تیمش دوم میشد . تازه اصلا تمرین پاور پلی نکرده بودن

نام یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

برو بابا ۴٠ دقیقه رو دروازه شما خیمه زده بودن از بس توپ خورد به بدنت کبود شدى!!!

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵

این همه غیرت داشت و جلو توپ ایستاد و به قول شما کبود شد..
شماها چیکار کردید که انقدر ادعا دارید؟

نام یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

لطفا نگو مستحق باخت نبودیم. فقط شانس آوردین سوراخ سوراخ نشدین. این چه بازی بود کردید! تا اینجا هم که اومدید با شانس و اقبال بود. یه نگاه به نتایج تیم خودتون با بقیه و نتایج تیم تایلند بکنید ..‌
گیتی فقط ۲ دقیقه خوب بود و تمام…

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

مربی‌ فقط‌ ناظم‌ خوبه‌ بلده‌ چجوری‌ تیم‌ درست‌ کنه

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷

شما فقط به فکر نگهداشتن مربی اختصاصیت باش
اینم نتیجش

علی یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

بعضیا یجوری حرف میزنن انگار خودشون و خانوادشون ده بار قهرمان جهانی فوتسال شدند…گیتی پسند چیکار باید میکرد که نکرد؟!
کم تلاش کردند؟ کم زحمت کشیدند؟ کم مصدوم شدند و جنگیدند؟
چرا انقدر بی انصافید؟ این همه بازی رو بردند..این باخت به اون همه برد در…اخه شماها که تو فوتسال بین محله ایتون صد هیچ میبازید لطفا تز ندین و ایراد نگیرید.

گیتی پسند همیشه قهرمان بوده و هست

اریایی دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

با این همه هزینه و بازیکن خجالت داره

نام ... دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

بازیکناشون اصلا خوب نیستن اقای افضل به فکر بازیکن باش جای افشین کاظمی ومهدی جاوید خالی بود هیچ کدوم از بازیکنا خوب نبودن بجز سپهر محمدی اصغر حسن زاده و احمد اسما عیلپور هیچکدومشون خوب نبودن