کد خبر : 99247
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 22:22
-

ناظم الشریعه:زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا درآمد/ دو سال است تایلندی ها قدرت نمایی می کنند

ناظم الشریعه:زنگ خطر برای فوتسال ایران به صدا درآمد/ دو سال است تایلندی ها قدرت نمایی می کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: فینال امروز دقیقا نشان داد که فوتسال شرق آسیا در حال توسعه و پیشرفت است و این موضوع واقعا زنگ خطری برای فوتسال ایران است. سیدمحمد ناظم‌الشریعه، بعد از نائب قهرمانی گیتی‌پسند در جام قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا گفت: اول جا دارد از سرمربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: فینال امروز دقیقا نشان داد که فوتسال شرق آسیا در حال توسعه و پیشرفت است و این موضوع واقعا زنگ خطری برای فوتسال ایران است.
سیدمحمد ناظم‌الشریعه، بعد از نائب قهرمانی گیتی‌پسند در جام قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا گفت: اول جا دارد از سرمربی خوب این تیم علی افضل و سایر بازیکنان این تیم خسته نباشی بگویم و بابت نائب قهرمانی تبریک عرض کنم. همانطور که مشاهده نمودید تمام بازیکنان و کادر فنی در این بازی زحمات خود را کشیده بودند.

وی در ادامه گفت: درست است امروز ما بازی را واگذار کردیم اما چیزی از ارزش‌های کادر فنی و بازیکنان این تیم کم نشده بالاخره ورزش است یک سرش برد است و یک سرش باخت.

سرمربی تیم ملی گفت: اما امروز روز خوبی برای فوتسال ما نبود و همانطور که مشاهده کردید تیم‌های فوتسال شرق آسیا در حال توسعه و پیشرفت هستند و بازی امروز واقعا زنگ خطری را برای فوتسال ما به صدا درآورد. الان ۲ سال است تیم‌های تایلندی در جام باشگاه‌ها قدرت نمایی می‌کنند اما تیم‌های ایرانی یا در مرحله نائب قهرمانی و یا از دور مسابقات حذف می‌شوند و چند سال است نتوانستیم قهرمان شویم.

وی افزود: اگر نتوانیم این نقاط ضعف را برطرف کنیم قطعا در آینده نه چندان دور فوتسال ما دچار مشکل می‌شود.

ناظم‌الشریعه گفت: الان تایلند، ژاپن، ازبکستان و …. شما ببینید چقدر در فوتسال دارند هزینه می‌کنند و در حال توسعه و زیر ساخت‌های خود در کشورشان هستند. شکست امروز واقعا زنگ خطری بود که به صدا درآمد و مطمئن باشید همه ما فوتسالی‌ها و مسئولین این رشته هر چه زودتر باید چاره‌ای بیندیشیم والا فوتسال ما نه تنها پیشرفت نمی‌کند بلکه تمام عناوین خود را هم از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶

حالا معلوم میشه چقدر فرق ناظم هست با افضل
ناظم هر چی داره از خودش داره ولی افضل زیر بار همه چیز رفت تا فقط سرمربی باشه.از قرارداد سفید تا کادر فنی سفارشی و بازیکنای بی استفاده.افضل ابروش رو هم از دست داد

فولاد ماهان دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۲۱

زنگ خطر خیلی وقته به صدا درومده اما گوش شنوا؟ زورکی دو تا به لبنان زدیم و با جون کندن الریان و شریکر رو بردیم

فوتسالی دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۴۱

آدم های ضعیفی مثل تو که حاضرن بخاطر سر کار بودن مفت کار کنن دم نزنن و مثل افضل که قول بده قهرمان شد پول بگیره و ووو تا توی این فوتسال هستید نتیجه نمیگیریم
قراردادهای سال قبل بازیکن ها رو ببینید چقدر کمتر شده؟؟
مشکلات تیم ها رو ببینید چقدر زیاد شده هفته سوم شش تا تیم مشکلاتشون کمرشون رو شکسته
ببینید تو لیگ چند تا تیم برا سقوط میجنگند و با سال پیش مقایسه کنید؟
چند تا تیم برا قهرمانی امسال واقعا مدعی هستند و با سال قبل مقایسه کنید تو لیگ چه بکش بکشی بود؟
آقای ناظم آدم خوب بودن و یا ادای خوب ها رو در آوردن برا ورزش کافی نیست
مسئول اول این همه پس رفت شما و امثال شما هستید که برا نگه داشتن پست تون هیچ حرفی نزدید امکانات نگرفتید پاداش نگرفتید مدارا مدارا مدارا و آخرشم حرف پوچ و تکراری…
مقداری وجدانم آرزوست…

امین دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲:۳۳

درود بر ناظم الشریعه

طرفدار گیتی دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲:۵۲

زنگ خطری که خودمان با غرور و حماقتمان به صدا در آوردیم.آخه با بازیکن پیر که نمیشه جام گرفت با یه نیمکت ضعیف که نمیشه قهرمان آسیا شد.نمیشه سه تا را بزاری رو نیمکت ازشون استفاده نکنی.همینجوری که نمیشه قهرمان شد.چرا تیمای غربی وشرق آسیا باید بازیکن قرضی واسه آسیا بگیرن اما نماینده ایران نتونه دوتا کمکی ببره چرا؟چون تیم رو کاکول یه سری افراد میچرخه که میگن کی باشه و کی نباشه.بسهچقدر فریب افکار مردم.ما یه عروجی گرفتیم که فقط بلده از چپ خودش بره اگه مثل تایلندیا دومترم راستشو خالی بزارن بازم بلد نیس از راست بره.عباسی شلنگ و تخته میرفت تو این بازیا.

اریایی دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

ناظم دوست داشتنی