کد خبر : 99212
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 18:24
-

چونبوری قهرمانی را از ایران گرفت/ خاطره تلخ ۲۰۱۳ دوباره تکرار شد

چونبوری قهرمانی را از ایران گرفت/ خاطره تلخ ۲۰۱۳ دوباره تکرار شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم گیتی پسند ایران با قبول شکست مقابل چونبوری تایلند عنوان نائب قهرمانی جام باشگاه های آسیا را کسب کرد تا تیم تایلندی دومین قهرمانی خود را در این سری از مسابقات جشن بگیرد. هر سه گل  تیم چونبوری را سوفاووت  که تجربه بازی در تیم افضل سرمربی گیتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم گیتی پسند ایران با قبول شکست مقابل چونبوری تایلند عنوان نائب قهرمانی جام باشگاه های آسیا را کسب کرد تا تیم تایلندی دومین قهرمانی خود را در این سری از مسابقات جشن بگیرد.

هر سه گل  تیم چونبوری را سوفاووت  که تجربه بازی در تیم افضل سرمربی گیتی پسند  را دارد به ثمر رساند. در طرف مقابل احمد اسماعیل پور و علی اصغر حسن زاده گل های گیتی پسند  را به ثمر رساندند.

سپهر محمدی، علی اصغر حسن‌زاده، احمد اسماعیل‌پور، ابولقاسم عروجی و مهرداد جابری پنج بازیکن شروع‌کننده بازی برای تیم گیتی‌پسند بودند.

در سال ۲۰۱۳ نیز تیم‌های گیتی‌پسند و چونبوری به فینال جام باشگاه‌های آسیا راه یافته بودند و در آن مسابقه هم تیم چونبوری در ضربات پنالتی موفق شده بود تیم گیتی‌پسند را شکست دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 21 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

مبارکشون باشه برنامه ریزشون بهتر بود و مربی بهتر . تایلند ی بار هم قهرمان اسیا نشده . برنامه ریزی کنیم برا جام ملتهای اسیا . اونا قطعا از همین الان برا اون جامم تیز میکنن . البته قضیه باشگاهی فرق داره تو اروپا نگاه کنید میبینید تیم باشگاهی اسپانیا که قهرمان ملی اروپاست قافیه رو مثلا به تیم باشگاهی قزاقستان و…. میباخه و لزوما تیم باشگتهیش اول اروپا نیست همیشه .

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

گیتی پسند در بازیهای قبلی هم با حرکات فردی پیروز شد و واقعا یک تیم کند و فاقد تاکتیک بود

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

تیمی که مربیش کریمی باشه و شمس مدیرش بهتر از این نمیشه
این سرانجام سرمربی هستش که کادرش رو و بازیکناش رو باشگاه براش میبنده

فولاد ماهان یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

فقط ادعا داریم و بس. از سه دوره قهرمانی دو دوره اش را میزبان بودیم یک دوره اش هم تو کویت بود و تا حالا تو شرق دور قهرمان نشدیم. چونبوری ۵ دوره است شرکت میکنه و ۲ بار قهرمان شده یک بار دوم و یک بار سوم. فقط یک بار رو سکو نرفته که دو سال پیش تو اصفهان بود که تو اون دوره سه تیم تو گروهشون یک برد و باخت دادند و چونبوری با اما و اگر بالا نیامد. نکته دیگه اینکه تا حالا هیچ تیم ایرانی چونبوری را شکست نداده سه بار تا حالا گیتی را برده و یک بار هم دبیری را برده. نکته بعدی اینکه این آقای عباسی با اون بازی درخشان امروزش همونی بود که پارسال پنالتی تاسیسات را در برابر ناگویا گل نکرد و تاسیسات حذف شد. گزارشگر هم صد بار تکرار کرد که چونبوری ۱۶ تا گل زده و دست اخر فهمید گیتی ۱۶ تا زده و چونبوری ۲۴ تا زده و دیگه حرفی نزد. چندبار تکرار کرد که شاپا تو ساوه و گیتی بوده و چندبار هم دقایقی از بازی که چونبوری گل خورده را تکرار نمود. و اما نکته بعدی ما با زور و اما و اگر ۲ تا زدیم به لبنان و اینها ۹ تا زدند. ما با شانس و اما و اگر ۳ بر ۲ تو لحظات اخر شریکر را بردیم که ازشون عقب هم بودیم و اینها با اقتدار ۳ بر صفر از شریکر جلو افتادند و نهایتا ۴ بر ۲ بردند. ما با جون کندن قطر را بردیم . ما ۱۶ زده و ۴ خورده داشتیم اینها ۲۴ زده و ۲ خورده و از قبل کفه ترازو به نفع اونها بود. اونها انتقام بازی پارسال مقابل نفت عراق را که بهادری و توکلی گل زدند از ما گرفتند.

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

خدایا شکر بابت قهرمان نشدن گیتی پسند
به تعداد ریالهایی که پول مردم را ندادند و به تعداد ناحقیهایی که در این سالها کردند شکرت

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

لایک ??

نام یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

این ضعیف ترین بازی بود که از یک تیم ایرانی در آسیا دیدم واقعا مایه آبروریزی بود این بازی انگار گیتی پسند داره با برزیل بازی میکنه !!!!! تیم تایلند تمام بازی صاحب توپ و میدان بود ودو گل ما هم فقط روی اشتباه فری حریف و تجربه بازیکنان بدست اومد وگرنه در کل گیتی پسند اصلا حرفی برای گفتن نداشت از اول بازی ها هم گیتی نه کار گروهی داشت در جریان بازی نه تاکتیک ایستگاهی داشت و نه برنامه برای بازی و فقط با کار فردی به گل می رسید این کادر فنی واقعا در حد گیتی پسند نیست !!!فقط آبرو و اعتبار فوتسال ایران تو آسیا از بین رفت همین!!

محمود یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

مربی بین المللی !!!!!!!!!آوردید که قهرمان آسیا بشید؟؟؟؟!!!!! این بود تیمتون……
تا فینال هم فقط رو خلاقیت ۲ تا ۳ بازیکن آمدید بالا. علی افضل تو اگر مربی بودی که باید یه گل رو کار تاکتیکی میزدید . تمام گلهای تیمتون رو با کار انفرادی بازیکنانت زدی.تازه شانس آوردید با چونبوری تو فینال بازی کردید والا بجای ژاپن تو همون مرحله حذفی اوت میشدید.

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

تبریک به سلطان علی افضل و اقای عراقی زاده
حواستون باشه اب قطع شده
سلطان افضل خسته نباشی
خدا پدر ومادر اسماعیل پور و عروجی بیامرزه
اگه نبودن از گروهی بالا نمیومدی
برو به فکر تیم جدید باش

علیرضا جعفری یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

کلا با این وضع باشگاهیمون که فقط ادعای حرفه ای بودن دارند . بهتر از این نمیشه . اونا خرج میکنن تو باشگاهی و نتیجشو میگیرن . با نظم و برنامه . چونووری هم باشگاهی ایران نبرده درست . چون کلا چونوری تیم ملی تایلنده نه باشگاهی . ما که بهترین بازیکنامون پخش بودن تو باشگاهای دیگه

علیرضا جعفری یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

فقط موندم چرا این مربی ایقد ضعیف بود . واقعا ی کاره ترکیبی و ی گل بچسب با برنامه ندیدیم از گیتی.

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

محمد کشاورز عزیز خواهشا به فریاد این تیم برس
گیتی پسند با این مربی بین المللی توی لیگ قهرمان نمیشه
اخر فصل باید دنبال پول باشیم و همه زور و قدرتمون رو باید بزاریم برای پول گرفتن
محمد زارعی،،فرساد شارقی،،سعید افشار ،،مهرداد جابری،،،،خخخخخخخخ

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

در این بازی سوفاووت تایلندی که سابقه بازی در لیگ ایران دارد هر ۳ گل نماینده تایلند را به ثمر رساند سوفاووت سال گذشته بازیکن علی افضل در مس سونگون بود که افضل به او بازی نمی داد و به این بازیکن اعتقاد خاصی نداشت. اما حالا همین بازیکن ۳ بار دروازه نماینده ایران را باز کرد.

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

بازم به ناظم اشریعه بد و بیراه بگید
بابا خداوکیلی من که هیچی از فوتسال نمی دونم اگر مربی بودم وقتی زارعی پشت سرهم داره خطا می کنه رو بیرون می اوردم ولی مربی ما نفهمید وقتی هم فهمید که دیر شده بود
بازیهای قبلی رو هم با خلاقیت بازیکنان و به زور بردیم

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

هر سه گل تیم تایلند رو بازیکنی زد که پارسال در مس سونگون افضل بهش بازی نمی داد!!!
حالا اینجا این بازیکنان ثابت کرد که افضل مربی نیست

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

خخخخخخخخخ حقتونه اصفهانی های پرادعا

علیرضا جعفری یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

کل فوتسال تایلند فقط همین باشگاست . من که نا حالا اسم ی تیم تایلند غیر چونووری نشنیدم . اصلا بهترین بازیکنان و کلا تیم ملی تایلند بود . در صورتی که در ایران سه باشگاه مجزا قهرمان شده . هر کدام ی مدعی قهرمانیند.

گوزپسند یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

خخخخخخخخ

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

سلطان عالیقدر کجا بودی که به این تیم کمک کنی واقعا حیف عالیقدر و جاوید که از این تیم رفتن واقعا فهمیدن که با این مربی مالی نمیشه تیمشون

بازیکن مس یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

سوفات همون بازیکنیه که افضل آورد تو تیم مس تا بتونه از لابی اون استفاده کنه و بره توی تایلند سرمربی چونبوری بشه اما این بازیکن خیلی زود دستش را خوند و افضل هم هر چی بهش فشار آورد تا براش کاری کنه اونم زرنگ تر از این بود که یک مربی بی دانش که فقط ادعا داره را ببره تایلند. بخاطر همین هم افضل بازیش نمیداد

اریایی دوشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

زررررررررررررشششششک