کد خبر : 99371
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 16:01
-

صانعی نحوه انتخاب بازیکنان تیم امید را تشریح کرد

صانعی نحوه انتخاب بازیکنان تیم امید را تشریح کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برگزار شد. عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: این نشست با حضور محمدرضا ساکت، سرپرست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برگزار شد. عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: این نشست با حضور محمدرضا ساکت، سرپرست دبیرکلی فدراسیون، پریا شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی، غلامعلی هنرپیشه، سیدمهدی ابطحی و رضاییان (اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی) به همراه بنده برگزار شد.

وی گفت: در این نشست علی صانعی، سرمربی تیم فوتسال زیر۱۷ سال ایران حضور یافت و پیرامون چگونگی انتخاب گروه استعدادیاب‌های تیم زیر ۱۷ سال توضیحات کاملی را ارائه کرد. در این جلسه طبق موارد طرح شده توسط سرمربی تیم ملی فوتسال، بازیکنان از چهار مسیر متفاوت جهت حضور در تیم ملی فوتسال المپیک انتخاب می‌شوند. برهمین اساس مسیر اول انتخاب بازیکنان از طریق لیگ برتر فوتسال جوانان و نوجوانان صورت می‌گیرد. مسیر دوم از طریق دریافت اطلاعات بازیکنان فعال در لیگ برتر و یک فوتسال کشور امکان‌پذیر است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ادامه داد: مسیر سوم از طریق انتخاب بازیکنان در مسابقات دانش آموزان کشور که در شیراز برگزار می‌شود، صورت می‌گیرد و مسیر نهایی نیز از طریق انتخاب و معرفی توسط استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال انجام می‌شود که در این خصوص مقرر شد استعدادیاب‌های معرفی شده از سوی هیئت‌های استان‌ها با تأیید کمیته فنی و توسعه، انتخاب نهایی شوند و سپس در سمینار یک روزه به منظور توجیه شرح وظایف و حساسیت‌های موجود در این رده سنی شرکت کنند و سپس فعالیت خود را در استان مربوطه آغاز و در نهایت نفرات برتر را به تیم ملی معرفی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.