کد خبر : 101351
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396 - 9:46
دسته‌بندی نشده
-

درودگر: وضعیت موجود باعث یاس و ناامیدی اهالی فوتسال شده است

درودگر: وضعیت موجود باعث یاس و ناامیدی اهالی فوتسال شده است
رئیس سابق کمیته فوتسال گفت: باید از فوتسال حمایت بیشتری شود، وضعیت موجود باعث یاس و ناامیدی اهالی فوتسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدصادق درودگر در گفت‌وگویی در مورد مراسم تقدیر از برترین‌های فوتسال که همزمان با عید غدیر برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری اینگونه مراسم‌ کار خوبی است البته اگر در شأن فوتسال ما برگزار شود. همه اهالی فوتسال این انتظار را از تاج ریاست فدراسیون داشتند که این مراسم روزی برگزار شود که خدا را شکر این کار عملی شد.

وی در ادامه گفت: فوتسال یک رشته‌ای است که توانسته حقانیت و توانایی خود را در سالیان سال به اثبات برساند و واقعا جا دارد از این رشته حمایت بیشتری شود.

رئیس سابق کمیته فوتسال بیان داشت: فوتسال رشته‌ای است که تاکنون توانسته توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کند و عده‌ای از این فوتسالیست‌ها به دلیل وضعیت موجود کمی دچار یاس و ناامیدی شدند که این یاس و ناامیدی نمی‌تواند برای فوتسال کشور خوب باشد.

درودگر افزود: همیشه خانواده‌ها فرزندانشان را برای آموزش فوتسال به باشگاه‌ها می‌فرستادند که متاسفانه این موضوع در حال حاضر بین خانواده‌ها بسیار کمرنگ شده و امیدوارم توجه بیشتری از سوی تاج به این موضوع شود.

نایب رئیس اسبق کمیته فوتسال آسیا تصریح کرد: آنچه مسلم است اگر توجه خوبی به رشته فوتسال شود، انگیزه و شرایط سرمایه‌گذاری در فوتسال بهتر می‌شود و صنعتگران همانند سال‌های قبل وارد فوتسال می‌شوند و انشاالله اینگونه حرکت‌ها اگر ادامه پیدا کند، باعث پیشرفت فوتسال می‌شود و می‌توانیم فوتسال رابه جایگاه اصلی خودش برسانیم.

وی همچنین در رابطه با پرداخت جوائز تیم ملی فوتسال،‌ خاطرنشان کرد: بالاخره یک مقدار هم باید خود بازیکنان تیم ملی و سرمربی این تیم جهت احقاق حقوق خودشان کوشاتر باشند و مطمئنا اگر خودشان توجه به حق خودشان را پیگیر نباشند امکان پرداخت این جوائز وجود با توجه به مشکلات عدیده فدراسیون کم‌می‌شود . با توجه به اینکه همیشه در ورزش کشور ما به خصوص در فوتبال مشکلاتی وجود دارد و اگر دفاع نکنند ممکن است آن گونه که باید شایسته است به آنها توجه نشود.

وی در پایان گفت: در زمینه پاداش تیم ملی فوتسال کشورمان که به مقام سومی جهان رسید باید خود بازیکنان مدعی حق خود و پیگیر این موضوع شوند. همانطور که بازیکنان فوتبال درخواست پاداش‌شان را دادند و فدراسیون هم به دنبال پاداش آنها است و با نگاهی که تاج به فوتسال دارد امیدوارم این مشکل حل شود و طوری باشد که همه اعضای خانواده فوتبال و فوتسال زیر چتر پدری خود که فدراسیون فوتبال است، باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.