کد خبر : 101616
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396 - 22:56
دسته‌بندی نشده
-

درگیری لفظی شدید کشاورز و خبیری در سالن پیروزی اصفهان/ رونمایی گیتی‌پسند از لیدرهای جدید!/ طرفین دعوا آشتی نکردند

درگیری لفظی شدید کشاورز و خبیری در سالن پیروزی اصفهان/ رونمایی گیتی‌پسند از لیدرهای جدید!/ طرفین دعوا آشتی نکردند
در ديدار تيم‌هاي گيتي‌پسند اصفهان و فرش‌آراي مشهد درگيري لفظي شديد ميان كاپيتان سابق تيم‌ملي و سرمربي فرش‌آرا رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دیدار گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرا که در سالن پیروزی با نتیجه سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید حواشی بسیاری رخ داد که گوشه‌هایی از آن را آورده‌ایم.

اولین سوژه بازی تغییر در سکوهای گیتی‌پسند بود چراکه کادر مدیریتی گیتی‌پسند در بازی مقابل فرش‌آرا از لیدرهای جدید خود رونمایی کردند. گفته می‌شود که لیدرهای اسبق گیتی‌پسند به دلیل مشکلات مالی با باشگاه از ایستادن بر روی سکوها خود داری کردند.

قبل از اغاز بازی، استقبال گرم کادر مدیریتی و هواداران از حسین شمس باعث شد که وی بجای حضور در جایگاه ویژه، به شکلی خودمانی از پشت نیمکت بازی را نظاره‌گر شود.

در نیمه اول این دیدار، دو تیم تمام سعی خود را برای به ثمر رساندن گل انجام دادند اما نیمه اول بدون حاشیه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم که ظاهرا فرش‌آرا با تاخیر چند دقیقه‌ای به سالن باز‌گشت، حواشی پس از گل اسماعیل‌پور استارت خورد. گل اول فرش‌آرا توسط مجید خزائی به ثمر رسید اما نیمکت گیتی اعتقاد داشت قبل از زدن گل احمد اسماعیل‌پور به زمین افتاده، ولیکن بازیکنان فرش‌آرا بدون توجه به بازی جوانمردانه به بازی خود ادامه دادند و به گل دست پیدا کردند.

در ادامه بازی فیزیکی جای خود را به بازی تکنیکی داد و کار را برای تیم داوری سخت کرد. در یک صحنه در محوطه جریمه فرش‌آرا بر روی احمد اسماعیل پور خطای مشکوکی صورت گرفت که داور دستور به پنالتی داد؛ این امر سبب شد نیمکت فرش‌آرا متشنج شده و بازی متوقف شود. در میان این درگیری‌ها، خبیری سرمربی فرش‌آرا با محمد کشاورز درگیری لفظی پیدا کرد که این موضوع باعث شد خبیری از زمین اخراج شود. در صحنه‌ای دیگر نیز سپهر محمدی هم که مدعی بود به وی توهین شده به سمت نیمکت فرش‌آرا امد و باعث تنش بیشتر در پیروزی اصفهان شد.

بعد از آرام شدن بازی و شروع مجددی که کشاورز با ضربه چیپ آن را تبدیل به گل سوم گیتی‌پسند کرد، طولی نکشید داور مجدد نقطه پنالتی را نشان داد اما این بار به سود فرش‌آرا که مصطفی طیبی هم از این موقعیت استفاده کرد و گل دوم فرش‌آرا را به ثمر رساند.

در ثانیه‌های پایانی بازی، تقوی برگ درخواست تایم اوت تیم خود را به داور داد اما با توجه به فشار بازی بر روی تیم داوری، تیم داوری بدون توجه به درخواست فرش‌آرا دستور به ادامه بازی داد و ثانیه‌ها به پایان رسید.

در پایان بازی تقوی سرپرست فرش‌آرا از افضل و کشاورز درخواست کرد برای از بین رفتن اتفاقات پیش امد با خبیری دست و روبوسی داشته باشند اما افضل و کشاورز این دعوت را نپذیرفتند و به رختکن رفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفی پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

گیتی پارسال بهترین لیدرها رو داشت . هر تیمی میومد اصفهان به خاطر جو سالن خودشونو میباختند.ولی تو بازی دیروز به زحمت بازی بردند انگار نه انگار که گیتی میزبان بود.واقعا متاسفم با این مدیریت باشگاه که فقط فکر منافع خودشه

مسعود پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

منم با نظر مصطفی موافقم یکی از دلایل قهرمانی گیتی پسند توسال پیش تماشاگران بودند. من نمیدونم کجای دنیا تیمی که قهرمان میشه اینقدر تغیرات توش ایجاد میکنند اون از مهدی جاوید . علی عابدی . افشین کاظمی اینم از لیدرای تیم

علي پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

افتضاح بود دیروز لیدرهای قدیمی باید برگردن محمود عطایی و میثم این تیم امسال بخواد نتیجه بگیره با اینا ب هیج جا نمیرسه

م.. پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

متاسفم که کلی هزینه میشه و پول لیدرا داده نشده لیدرایی که اگه دیروز بودند شاید با روش تشویق کردنشون نتیجه پرگل میشد واسه گیتی.

نام ... جمعه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۵۹

لیدرهای گرامی احتمالا این چند وقت انطوری که آقای عراقی زاده انتظار داشتند با تشویق تیم خود و متلک و توهین و تمسخر و فحاشی به اعضای مختلف تیم حریف نتوانسته اید در کسب نتیجه دلخواه کمک کنید پولتون را نداده اند

گ جمعه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

شما فکر کنم اصلا بازی های قبل گیتی پسند سالن پیروزی نرفتی وگرنه این طور نمیگفتی فقط لیدر محمود عطایی و میثم

م اصفهان جمعه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

چه بازی هایی که به خاطر جوو سالن تیمای بزرگ را شش تایی کرد گیتی پسند با تلاش لیدرا…

امیر جمعه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

لیدر های قبلی خیلی بهتر بودن بازی با فرش آرا معلوم نبود کی میزبان بود
امیدوارم باشگاه هم لیدر های قبل را برگردونه اخه لیدر های قبلی با تشویق زیاد سالن پیروزی را جهنم میکردن برای تیم های میزبان

امیر جمعه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

تیم های مهمان