کد خبر : 101877
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1396 - 17:26
-

خبیری :در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکن جدید هستیم/گیتی‌پسند با توجه به حضور ملی‌پوشانش تیم سوم دنیا محسوب می‌شود

خبیری :در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکن جدید هستیم/گیتی‌پسند با توجه به حضور ملی‌پوشانش تیم سوم دنیا محسوب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در خصوص بازی تیم فرش‌آرا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: بعد از شکستی که هفته گذشته مقابل مقاومت البرز کسب کرده‌بودیم، بازیکنان کمی از نظر روحی به مشکل خورده بودند ولی خوشبختانه توانستیم آمادگی لازم را در آنان به وجود آوریم تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در خصوص بازی تیم فرش‌آرا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: بعد از شکستی که هفته گذشته مقابل مقاومت البرز کسب کرده‌بودیم، بازیکنان کمی از نظر روحی به مشکل خورده بودند ولی خوشبختانه توانستیم آمادگی لازم را در آنان به وجود آوریم تا در مقابل بهترین تیم ایران بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: تیم گیتی‌پسند در سال‌های گذشته هزینه‌ خوبی را برای تیمداری در لیگ برتر انجام داده و هرساله بخش اعظمی از بازیکنان این تیم را ملی‌پوشان تشکیل می‌دهند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا تصریح کرد: تیم فرش‌آرا از بازیکنان جوانی زیادی در چند سال اخیر استفاده کرده که این بازیکنان توانسته‌اند در لیگ برتر ستاره شوند. با این حال تفاوت زیادی با تیم گیتی‌پسند داریم ولی خوشبختانه توانستیم عملکرد فوق‌العاده‌ای را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

خبیری عنوان کرد: اعتقاد دارم هیچ تیمی مثل فرش آرا در اصفهان تیم گیتی‌پسند را دچار مشکل نکرده بود و عادلانه‌ترین نتیجه در این بازی نتیجه تساوی بود، پیروزی تیم گیتی پسند در این بازی به واسطه تجربه بالای بازیکنان این تیم بود.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از بازیکنان خود داشته باشم که در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و به خوبی توانستند مسائل فنی را در زمین بازی پیاده کنند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا افزود: از ابتدای این بازی با برنامه‌ای که داشتیم، تیم گیتی‌پسند را از زمین خود پرس کردیم که همین موضوع باعث شد این تیم رو به توپ‌های مستقیم بیاورد. جای خوشحالی دارد که بازیکنان فرش‌آرا در یازده هفته ثابت کردند که از شخصیت تیمی بالایی برخوردار هستند. تا آخرین دیدار در لیگ برتر ۹۶ برای حضور در جمع پنج تیم برتر ایران تلاش خواهیم‌کرد.

خبیری خاطرنشان کرد: در این بازی سه مصدوم و یک محروم داشتیم و با حضور دو دروازه‌بان با ۱۱ بازیکن به اصفهان سفر کردیم، شاید نتیجه بازی را واگذار کردیم ولی به هیچ‌عنوان لایق شکست در این بازی نبودیم و کادر فنی از عملکرد بازیکنان رضایت کاملی دارد.

وی اضافه کرد: گیتی‌پسند با توجه به حضور ملی‌پوشانش به نوعی تیم سوم دنیا محسوب می‌شود، ولی به هیچ‌عنوان این مساله بر روی بازیکنان تاثیر نگذاشته بود و توانستند فوتسال فرش آرا را به خوبی به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص اخراجش در این بازی اظهار کرد: در صحنه‌ای به بازیکنان خود قصد داشتم نکات فنی را گوشزد کنم و جلوی خط آمدم تا این نکات را بگویم، ولی بازیکن گیتی‌پسند با استفاده از تجربه‌اش توپ را جلوی پای من گذاشت و به داور گفت سرمربی تیم حریف نمی‌گذارد بازی را شروع کنیم، داور هم این موضوع را تائید کرد و اخراجم کرد، با این حال به تصمیم داوری اعتراضی نکردم و در دقایق پایانی از روی سکو‌ها بازی را تماشا کردم.

خبیری در خصوص عملکرد داور در این بازی گفت: داوری خوبی را در این بازی شاهد بودیم ولی با این حال باید کارشناس داوری در خصوص صحنه پنالتی‌ بحث برانگیز گیتی نظر دهند، زیرا در شرایط حساسی این پنالتی اعلام شد. البته معتقدم داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.

وی در خصوص برنامه تیمش برای تعطیلات لیگ عنوان کرد: با توجه به تعطیلی لیگ به بازیکنان خود چند روزی را استراحت خواهیم داد، تا بتوانند ریکاوری خوبی را داشته باشند، قطعا با شروع تمرینات بر روی نقاط ضعف و قوت خود کار خواهیم کرد تا بتوانیم از نظر فنی پیشرفت داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا تصریح کرد: سعی خواهیم کرد در این تعطیلات دو یا سه بازی تدارکاتی برگزار کنیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار گیرند.

خبیری افزود: بعد از شروع دوباره لیگ و انجام دو بازی دوباره لیگ به مدت ۲۰ روز تعطیل خواهد شد. در چنین شرایطی سخت است که بازیکنان را در فرم ایده‌آل نگه داریم ولی چاره‌ای نداریم و باید با شرایط لیگ کنار آییم.

وی در پایان عنوان کرد: سعی خواهیم کرد در نیم فصل دوم در نقاطی که ضعف داریم بازیکنانی را جذب کنیم و تیم را تقویت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Aaa چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴

شما فقط گلراتون ضعیف هستن

نام ... چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

شما بیا گلری کن اگه میتونی؟فک کردی لیگ برتر عین لیگ محلتونه؟حسین عظیمی و علی رحیمی از بهترین گلرایه ایرانن.الانم جز سه تیم برتر کشورن تو گل خورده.

نام ... چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

اقای خبیری شما در حد این تیم نیستین.همون لیگ یک برین مربی گری کنید.تعویضاتون اشتباس.بازیخونیتون خیلی ضعیفه.حیف این تیم که دست شماست.