کد خبر : 101980
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396 - 12:28
-

ایران تنها برنده طلای فوتسال مردان آسیا

ایران تنها برنده طلای فوتسال مردان آسیا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا به میزبانی عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار می شود. تیم های ایران و ژاپن با آغاز رقابت های فوتسال بازی های داخل سالن آسیا از رکورد پرافتخار خود دفاع خواهند کرد.
ایران تنها تیمی است که مدال طلای بازی های داخل سالن آسیا را تصاحب کرده است. ایران مدافع قهرمانی آسیا از سال ۲۰۰۵ در تمام ادوار این بازی ها صاحب مدال طلا شده است. تیم ایران در رقابت های امسال در گروه دی با قرقیزستان، اردن و تاهیتی هم گروه است. ملی پوشان ایران کارزار خود را در این مسابقات روز دوشنبه مقابل تاهیتی آغاز می کنند.
۱۸ تیم در مسابقات فوتسال با هم رقابت می کنند. ترکمنستان در گروه ای با ویتنام، چین تایپه، هنگ کنگ و جزایر سلیمان هم گروه است. در گروه بی ازبکستان، چین، افغانستان، امارات متحده عربی و مالدیو حضور دارند. گروه سی نیز شامل تایلند، ژاپن، لبنان و اندونزی است.
تیم های اول و دوم چهار گروه به یک چهارم نهایی صعود می کنند.
رقابت های فوتسال مردان امروز – شنبه – با دیدار چین تایپه برابر ویتنام و جزایر سلیمان برابر هنگ کنگ آغاز می شود. در گروه بی افغانستان با چین روبرو می شود، مالدیو نیز به مصاف امارات می رود.
در رقابت های فوتسال زنان، ژاپن قهرمان سه دوره آسیا باید در این رویداد کارزار خود را آغاز کند. در گروه ای ، ترکمنستان میزبان بازی ها با تایلند و فلسطین بازی می کند. در گروه بی ایران، هنگ کنگ و اندونزی حضور دارند. گروه سی نیز شامل ژاپن، چین و ویتنام است.
تیم های صدر هر گروه به اضافه بهترین تیم دوم سه گروه به نیمه نهایی راه می یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.