کد خبر : 102525
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1396 - 11:19
-

در حال نابودی تنها سهمیه لیگ برتری فوتسال هرمزگان هستیم/بازیکنان به دنبال فسخ یکطرفه هستند

در حال نابودی تنها سهمیه لیگ برتری فوتسال هرمزگان هستیم/بازیکنان به دنبال فسخ یکطرفه هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین احمدی  افزود: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان ورزش و جوانان استان در محل استانداری هرمزگان برگزار و جمعی از صنایع و بنگاه‌ها اقتصادی حضور داشتند قرار بر کمک ۴۰۰ میلیون تومانی به تیم فوتسال آذرخش شد که متأسفانه علی‌رغم وعده‌های مستمر از پرداخت آن در مرداد و شهریور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین احمدی  افزود: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان ورزش و جوانان استان در محل استانداری هرمزگان برگزار و جمعی از صنایع و بنگاه‌ها اقتصادی حضور داشتند قرار بر کمک ۴۰۰ میلیون تومانی به تیم فوتسال آذرخش شد که متأسفانه علی‌رغم وعده‌های مستمر از پرداخت آن در مرداد و شهریور همچنان از آن پول خبری نشد!

وی بابیان اینکه تنها مبلغ ۵۰ میلیون از این مبلغ که ۴۰ میلیون تومان آن به‌واسطه رابطه بنده با انجمن صنفی حمل‌ونقل استان و ۱۰ میلیون تومان آن از سوی یکی از ادارات پرداخت‌شده است، خاطرنشان کرد: با این مبلغ تنها می‌توان هزینه یک اعزام اعضای تیم به مسابقات خارج استان را پرداخت کرد نه آنکه مطالبات میلیاردی بازیکنان و کادر فنی را تسویه کرد.

احمدی با اشاره به اینکه باید از هفته گذشته تمرینات تیم فوتسال آذرخش آغاز می‌شد اما متأسفانه بازیکنان حاضر به شرکت در تمرینات نیستند، اضافه کرد: ۱۵ بازی فشرده تا پایان فصل مسابقات لیگ برتر باقیمانده اما تیم آذرخش همچنان در تعطیلی تمرینات به سر می‌برد.

مالک باشگاه آذرخش بندرعباس بابیان اینکه برای بازیکنان و کادر فنی با این شرایط انگیزه‌ای نمانده است، تصریح کرد: بدون تمرین، بازیکنان کلیدی و عدم انگیزه نمی‌توان وارد مسابقات شد و به‌طور حتم کادر فنی با این شرایط حاضر به همکاری نیست و به‌نوعی همان بهتر به مسابقات ادامه ندهیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل تیم آذرخش بندرعباس هیچ‌گاه فنی نبوده بلکه مشکل مالی تنها دغدغه‌مان بوده و هست، عنوان کرد: چند بار به بازیکنان وعده پرداخت مطالبات شده که در آخرین نوبت قرار است تا امروز مبلغی پرداخت شود که این موضوع عملی نخواهد شد و به‌نوعی باید تیم آذرخش را از هم‌اکنون به‌احتمال‌زیاد منحل شده دانست.

احمدی بابیان اینکه ۱۳ سال این تیم را با دستان خالی اداره و به لیگ برتر رساندم، افزود: پیگیری دریافت مطالبات بر عهده اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان است که علی‌رغم پیگیری‌ها همواره به درب بسته خورده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به اینکه قرار بود با دستور استانداری هرمزگان مبلغی قابل‌توجه از سوی یکی از سازمان‌ها به شهرداری بندرعباس واریز و سپس به‌حساب آذرخش بندرعباس منتقل شود، اضافه کرد: اما متأسفانه علی‌رغم واریز این مبلغ به‌حساب شهرداری بندرعباس، این پول به آذرخش پرداخت نمی‌شود و مقاومت‌هایی صورت می‌گیرد.

مالک باشگاه آذرخش بندرعباس بابیان اینکه این پول اکنون به درد تیم آذرخش می‌خورد وگرنه یک ماه دیگر اگر دو برابر آن‌هم پرداخت شود، گرهی از مشکلات باز نمی‌کند، تصریح کرد: با تشکیل هیئت‌امنای باشگاه آذرخش در فصل گذشته خواستند مشکلات تیم آذرخش کاسته شود که در فصل گذشته این امر محقق شد گرچه آقای رفیعی به‌تنهایی این مشکلات را بر دوش کشید و از خود مایه گذاشت اما دیگر تاب تحمل این‌همه مشکلات را نداشت.

احمدی با اشاره به اینکه اعضای هیئت‌امنا تنها به حضور در جلسه اکتفا می‌کردند، اضافه کرد: ادامه این روند منجر به انصراف و از هم پاشیدگی سهمیه استان هرمزگان در مسابقات لیگ برتر فوتسال می‌شود که در مسابقات خود بیش از سه هزار نفر را به سالن می‌کشاند و هزاران نفر را بر پای تلویزیون میخکوب نمایش خود می‌کرد.

وی بابیان اینکه اگر مشکلات برطرف شود به‌طور حتم تیم آذرخش در بین شش تیم بالای جدول قرار خواهد گرفت، افزود: با این مشکلات اکنون بازیکنان در حال فسخ یک‌طرفه قرارداد و پیوستن به تیم‌های دیگر هستند که این امر سبب خالی شدن لیست بازیکنان و عدم امکان حضور در مسابقات می‌شود.

احمدی در پایان گفت: کمک به تیم آذرخش یک خواسته و مطالبه اجتماعی است که امیدوارم باهمت استاندار، نمایندگان استان در مجلس و سایر دلسوزان شاهد باشیم هرچه زودتر این مشکلات به حداقل برسد و این سرمایه مهم استان که با زحمت به‌دست‌آمده از بین نرود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.