کد خبر : 102785
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1396 - 1:35
-

اسماعیل پور:می توانستیم ازبکستان را دورقمی کنیم/این مسابقات تدارک خوبی برای جام ملتهای آسیا بود

اسماعیل پور:می توانستیم ازبکستان را دورقمی کنیم/این مسابقات تدارک خوبی برای جام ملتهای آسیا بود
ملی‌پوش فوتسال کشورمان گفت:‌در دیدار فینال مسابقات داخل سالن آسیا می‌توانستیم ازبکستان را دو رقمی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور در خصوص پیروزی ۷ بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ازبکستان و قهرمانی در مسابقات داخل سالن آسیا اظهار داشت:ازبکستان آمده بود که کمتر گل بخورد. به همین دلیل هم از ابتدای بازی دست به بازی پاورپلی (حمله بدون دروازه‌بان) زد و همین باعث شد بازی از روند طبیعی خود خارج شود. فکر می‌کنم اگر بازی شرایط عادی خودش را طی می‌کرد می‌توانستیم این تیم را دو رقمی کنیم.

احمد اسماعیل‌پور ادامه داد:تعداد گل‌های زیاد ما در این بازی، به این معنی نیست که ازبکستان تیم ضعیفی است. این تیم ژاپن را حذف کرده بود. سطح بازی‌ها نسبتاً خوب بود و تقریباً همه تیم‌ها با نفرات اصلی خود به این مسابقات آمده بودند. تیم ملی ما نیز با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه این مسابقات اعزام شده بود. این مسابقات، بازی‌های تدارکاتی خوبی برای حضور در جام ملت‌های آسیا در چین تایپه بود. امیدوارم در آن مسابقات هم بتوانیم مقام قهرمانی را کسب کنیم.

«با این اقتداری که تیم ملی کشورمان در مسابقات داخل سالن نشان داد، نباید کار سختی در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم؟» ملی‌پوش فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش، تصریح کرد: در مسابقات داخل سالن راحت قهرمان نشدیم. همانطور که گفتم همه تیم‌ها با نفرات اصلی به این مسابقات آمده بودند، اما خدا را شکر ما آنقدر خوب کار کردیم و بچه‌ها آماده بودند که توانستیم به قول همه راحت قهرمان شویم. فاصله‌ گل‌های زیاد ما با تیم‌های دیگر دلیل بر راحتی مسابقات نبود، بلکه حاصل عملکرد خوب بازیکنان ایران بود. شرایط بازی‌ها در جام ملت‌های آسیا مطمئناً با مسابقات داخل سالن متفاوت است و تیم‌ها تمرینات بیشتری برای آن مسابقات خواهند داشت. قطعاً سطح جام ملت‌ها بالاتر از این مسابقات خواهد بود، اما امیدوارم در آن مسابقات هم بتوانیم مقام قهرمانی را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.