کد خبر : 102816
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1396 - 13:49
دسته‌بندی نشده
-

برای سه امتیاز به تبریز می‌رویم/ ITC بازیکن برزیلی جدید به بازی مس نمی‌رسد

برای سه امتیاز به تبریز می‌رویم/ ITC بازیکن برزیلی جدید به بازی مس نمی‌رسد
كاپيتان تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان گفت: بازي بسيار سختي در تبريز با مس در پيش داريم اما مثل همه ديدارها براي سه امتياز به تبريز خواهيم رفت.

محمد کشاورز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بازی بسیار سختی است چراکه با تیم صدر جدول بازی داریم. مس انصافا تیم خوبی است و پیش‌بینی اینکه در پایان چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد سخت است چون بازی بسیار سختی است اما مطمئنم که بازی جذابی خواهد بود و همه از دیدن آن لذت خواهند برد.

وی اهمیت سه امتیاز این بازی همچون سه امتیازهای دیگر برای گیتی‌پسند دانست و گفت: اهمیت پیروزی در این بازی برای ما بالاست چون نباید از کورس عقب بمانیم هر چندکه ما چه داخل و چه خارج از خانه همواره برای سه امتیاز می‌رویم و امیدواریم در این بازی پرهیجان هم دست پر از تبریز برگردیم.

کاپیتان گیتی پسند با بیان اینکه تیمش در این دیدار مصدوم و محروم نداشته و با نفرات کامل به تبریز می‌روند، متذکر شد: البته که بازیکن جدید برزیلی ما هنوز آی تی سی ندارد و ما این بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت.

کشاورز در خصوص سطح توانایی‌های مهره جدید گیتی‌پسند نیز خاطرنشان کرد: ایشان هنوز به آن صورت فرصت تمرین کردن نداشته و نمی‌شود با دو جلسه تمرین نظر داد که چگونه بازیکنی است اما بالاخره کادر فنی ما فیلم بازی‌های او را دیده و قطعا بازیکن توانایی است که به گیتی‌پسند اضافه شده است.

وی در خاتمه موفقیت های اخیر تیم ملی در ترکمنستان را تبریک گفته و تاکید کرد:‌ موفقیت‌های تیم‌ملی در المپیک آسیایی بسیار خوشحال‌کننده بود. من فکر می‌کنم اینکه ما در این تورنمنت هر بازی را با گل‌آوراژ بالا پشت‌سر گذاشتیم از توانایی بچه‌هاست و این توانایی و کیفیت کار ما باعث غرور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۱۲

مگه این باشگاه مدیر قائم مقام سرپرست مربی نداره که شما درباره itc باید حرف بزنی؟