کد خبر : 103006
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 23:54
دسته‌بندی نشده
-

تشویق قرچکی‌ها از پشت درب‌های بسته هفتم تیر!

تشویق قرچکی‌ها از پشت درب‌های بسته هفتم تیر!
دیدار تیم‌های مقاومت قرچک و شهرداری ساوه اگر چه از حضور تماشاگر محروم بود اما حساسیت‌ها و حواشی خاص به خود را داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های مقاومت قرچک و شهرداری ساوه در حالی در سالن هفتم تیر قرچک برگزار می‌شد که میزبان با رای کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات و حواشی رخ داده در بازی با تاسیسات از حضور تماشاگر محروم بود اما تماشاگران این تیم با این وجود باز هم با حضور در پشت درب‌های بسته به تیم خود روحیه دادند.

از نکات جالب این بازی این بود که تماشاگران از پشت درب ورزشگاه بازیکنان تیم خودشان را مورد تشویق قرار دادند و به صورت انتزاعی از آنها اسم برده و تشویق شان می‌کردند که در نوع خود جالب توجه بود.

در ابتدا این بازی متعادل پیش می‌رفت اما شرایط در اواسط نیمه اول تغییر کرد تا صابر خوشنما گل اول مقاومت را به ثمر رسانده و نیمه‌اول نیز با همین یک گل به پایان رسید هر چند که در این نیمه مربیان دو تیم بشدت به روند داوری معترض بوده و بارها به قاضی میدان اعتراض کردند.

در نیمه‌ی دوم دیدار اما بازی زیباتری رقم خورد که در ابتدای کار دو گل از امین مجیدی‌پور مقاومت را پیش انداخت و در عوض شهرداری ساوه هر چی حمله کرد با بی‌دقتی و یا سیوهای خوب مجتبی نصیرنیا راهی به جایی پیدا نکرد.

تماشاگران قرچک

نه دقیقه مانده به پایان بازی پنالتی‌ای از سوی داور برای شهرداری گرفته شد که علیرضا حمدالهی با آمدن به بازی توانست این پنالتی را به زیبایی برای قرچکی‌ها مهار کند که بشدت از سوی بازیکنان تیمش تشویق شد.

شهرداری ساوه که در این دقایق عملا چیزی برای از دست دادن نداشت حمله‌های زیادی را در دستور کار خود گذاشت اما بر روی دو ضد حمله توسط صابر خوشنما دروازه‌ی خود را باز شده دید.

هر چند که در چند دقیقه‌ی پایانی تیم رضا لک رو به بازی پاورپلی آورد که دو گل هم توسط محمد جامع برای شهرداری ساوه به ثمر رسانده شد اما در نهایت کار با همین نتیجه ۵ بر ۲ به سود قرچکی‌ها پایان رسید تا در روزی که از حضور تماشاگر محروم بودند به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند.

نکته قابل توجه این بازی درخشش و تلاش مجتبی نصیری‌نیا درون دروازه مقاومت بود در حالیکه به تازگی مادر بزرگش را از دست داده بود اما با این حال باز هم به کمک تیمش آمد و روز درخشانی را درون دروازه مقاومت پشت سر گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

بابا ٢٠ تا بچه مدرسه ای جمع کردن الکی میگن تماشاگرا