کد خبر : 103199
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396 - 11:58
دسته‌بندی نشده
-

توضیح سرپرست پارسیان درباره برکناری یحیی زاده و آینده تیم

توضیح سرپرست پارسیان درباره برکناری یحیی زاده و آینده تیم
سرپرست باشگاه پارسیان شهرقدس درباره تصمیمات اخیر هیات مدیره مبنی بر قطع همکاری با سرمربی و آینده تیم، توضیحاتی ارائه داد.

کریمی سرپرست باشگاه پارسیان شهرقدس در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره تصمیمات اخیر هیات مدیره مبنی بر قطع همکاری با سرمربی گفت: تصمیم کاملا مدیریتی بوده و باشگاه هیچگونه مشکل مالی نداشته و تمامی مطالبات بازیکنان طبق قرارداد پرداخت شده است.
او افزود: با توجه به زمان کم برای بستن تیم و حضور در مسابقات، مسائلی حل نشده باقی ماند که در طول نیم فصل باعث حاشیه سازی شد و در نهایت منجر به ایجاد تغییر در کادر فنی شد، البته آقای یحیی زاده از افتخارات فوتسال کشور و شهرقدس است و قطعا از خانواده پارسیان جدا نخواهد شد. در حال حاضر آقای طاهری که در این فصل و فصل گذشته به عنوان مربی در خدمت تیم بود، به عنوان سرمربی تعیین شده و ایشان نیز از مربیان شایسته و آتیه دار شهرقدسی است. او در بازی مقابل تاسیسات دریایی که منجر به شکست ۴به ۳ شد نمایش فوق العاده ای داشت و تحسین سرمربی تاسیسات آقای وحید شمسایی در پایان بازی گواه این موضوع بود.

کریمی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت مدیرعامل و اعضا محترم هیات مدیره که همگی از مدیران توانمند منطقه هستند در نیم فصل دوم شاهد نمایش قدرتمند از تیم محبوب شهر باشیم. البته تا اینجای کار هم بازیکنان تلاش خوبی داشتند و مسئولین باشگاه و تماشاگران از عملکرد تیم با توجه به بضاعت موجود رضایت کامل دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

با سلام
آخه تو کجای فوتسال بودی که اینجوری نظر میدی؟؟
تو خودت با بیست میلیون پولی که دادی شدی سرپرست تیم؟؟!!!!
مدیران توانمند!!کدامشان سابقه یک دقیقه بازی در سالن ورزشی یا یه حداقل یه عکس با شورت ورزشی دارند!!!
سرپرست که با پول میشه سرپرست !!! به شعور و فهم فوتسال مردم شهر قدس توهین نکن؟؟چون عواقب کار بعهده شما و مدیران غیر ورزشی می باشد…فکر کن حرف بزن