کد خبر : 103266
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 13:41
دسته‌بندی نشده
-

باران چشمه:باشگاه‌های نظامی حق ندارند از بازیکن پول بگیرند و تیمداری کنند/از قول من محکم اعلام کنید که این کار مجازات دارد/اگر تیمی که زیر نظر نیروی‌های مسلح است بودجه ندارد، بهتر است در مسابقات شرکت نکند

باران چشمه:باشگاه‌های نظامی حق ندارند از بازیکن پول بگیرند و تیمداری کنند/از قول من محکم اعلام کنید که این کار مجازات دارد/اگر تیمی که زیر نظر نیروی‌های مسلح است بودجه ندارد، بهتر است در مسابقات شرکت نکند
رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح اعلام کرد با باشگاه‌های نظامی که از بازیکنان سرباز، وجهی دریافت کنند، برخورد شدید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای زمانی که موعد خدمت سربازی‌شان می‌رسد، به دنبال تیمی نظامی هستند تا هم از شرایط زندگی ورزشی دور نشوند و از طرفی دوران خدمت خود را سپری کنند. برخی از بازیکنان فوتسال به خصوص در رده‌های پایین، زمانی که به دنبال انتخاب تیم نظامی هستند، با سدی به عنوان “سرباز-اسپانسر” مواجه می‌شوند؛ این را تعدادی از فوتسالیست‌هایی که به دنبال بازی در چنین تیم‌هایی بودند، ادعا کرده‌ و گفته‌اند مبالغی بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان از آن‌ها خواسته شده تا بتوانند دوران خدمت خود را در یک تیم نظامی بگذرانند.

سردار مهرعلی باران‌چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح ضمن بیان این مطلب که قانونی به نام “سرباز-اسپانسر” وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اگر تیمی که زیر نظر نیروی‌های مسلح است، بودجه ندارد، بهتر است در مسابقات شرکت نکند. باشگاه‌های نظامی حق ندارند از بازیکن پول بگیرند و تیمداری کنند. این جرم و خلاف قانون است.

او افزود: اگر بازیکنی در این مورد مدارکی دارد، حتما برای ما ارسال کند تا پیگیری کنیم. از قول من محکم اعلام کنید که این کار مجازات دارد. به ما گزارش کنند تا ببینند چه برخوردی با خاطیان می‌کنیم. اگر چنین موردی وجود داشته باشد، با مدیر باشگاه و تربیت بدنی آن بخش برخورد شدید خواهیم کرد.

سردار باران چشمه همچنین اظهار کرد: مورد مشابهی را در یکی دیگر از رشته‌های ورزشی داشتیم که به ما گزارش کردند و ما هم با بازیکن و هم با باشگاه برخورد کردیم. قانون ما کاملا مشخص است؛ پرداختی به بازیکن-سربازها برابر حقوق سایر سربازها است و هیچ تیم نظامی هم حق ندارد از بازیکن، پول دریافت کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

یک سری به تیم رعد پافند اصفهان بزنید و ببینید چه خبرها بوده ضمن اینکه چه افرادی به اسم بازیکن یا حتی عضو کادر تیم سربازیشان در تیم تمام شد!

نام ... شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

پس چرا مقاومت قرچک اینکارو میکنه

نام ... شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱

قابله توجه آقای علیزاده مدیرعامل مقاومت قرچک

نام ... چهارشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۳:۳۴

رعد پدافند اصفهان مظهر بی اخلاقی در فوتسال…
تاسف برانگیزه که مسایل غیراخلاقی در مورد جذب بازیکن، بخصوص بازیکنان جوان در این تیم موج میزنه و واحد اطلاعات ارتش هیچگونه خبری از این مسایل نداره یا اگه داره اقدام نمیکنه!!!
باید در این فوتسال تخته بشه با این شرایط