کد خبر : 103351
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 16:52
-

جاوید:مهم این است که بتوانیم به اهداف مدیران تاسیسات دست یابیم/کار کردن زیر نظر شمسایی افتخار بزرگی است

جاوید:مهم این است که بتوانیم به اهداف مدیران تاسیسات دست یابیم/کار کردن زیر نظر شمسایی افتخار بزرگی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ملی‌پوش تاسیسات می‌‌گوید فرش‌آرا در سال جاری متفاوت شده و میل به برد زیادی دارد اما تاسیسات نیاز مبرمی به سه امتیاز دارد و برای برد به میدان می‌رود. مهدی جاوید در خصوص شرایط تیم تاسیسات در آستانه هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر ۹۶ اظهار کرد: خوشبختانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ملی‌پوش تاسیسات می‌‌گوید فرش‌آرا در سال جاری متفاوت شده و میل به برد زیادی دارد اما تاسیسات نیاز مبرمی به سه امتیاز دارد و برای برد به میدان می‌رود.

مهدی جاوید در خصوص شرایط تیم تاسیسات در آستانه هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر ۹۶ اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز جزو تیم‌های بالانشین جدول هستیم و هدف کادرفنی باشگاه این است که نیم‌فصل را با نتیجه‌ای خوب به پایان برسانیم و در نیم‌فصل دوم با شرایطی خوب وارد مسابقات شویم.

وی در خصوص دیدار با فرش‌آرا مشهد در هفته پایانی نیم‌فصل افزود: فرش‌آرا همواره تیمی قابل احترام است، در این چند سال میانه جدول قرار داشته اما امسال میل به پیروزی فرش‌آرا بیش از قبل شده و تیم شایسته‌ای است. بازی سختی مقابل این تیم خواهیم‌داشت اما نیاز مبرمی به سه امتیاز داریم و برای برد به میدان خواهیم‌رفت.

جاوید در خصوص عملکرد خوبش در تیم تاسیسات خاطرنشان کرد: تابه‌حال ۱۷ گل زده‌ام اما مهمترین هدف من و سایر بازیکنان تاسیسات این است که تدابیر کادرفنی را در زمین پیاده کنیم. اگر گلی به ثمر رسیده حاصل زحمت تک‌تک بازیکنان تیم است و چون جلوتر از بقیه بازی می‌کنم، ضربات آخر را اغلب من می‌زنم. مهم نیست که چه کسی گل زده بلکه مهم این است که بتوانیم به اهداف مدیران تاسیسات دست یابیم.

بازیکن ملی‌‎‌پوش تاسیسات دررابطه با شانسش برای تداوم اقای گلی در لیگ برتر فوتسال افزود: هیچگاه به دنبال عنوان شخصی نبوده‌ام و هر لباسی را که به تن کرده‌ام، خواسته‌ام که برای موفقیت تیم تلاش کنم. نمی‌خواهم تیمم را فدا کنم تا خودم به آقای گلی برسم. اگر حاضر بودم در هر شرایطی کار کنم، چند هفته پایانی لیگ برتر فصل قبل هم می‌ماندم و آمارم را بهبود می‌بخشیدم اما بازیکنی نیستم که به هر قیمتی کار کنم.

جاوید افزود: واقعیت این است که تصمیم بسیار درستی گرفتم. انتخاب تاسیسات بهترین انتخاب ممکن بود و در این تیم شرایط بسیار خوبی دارم. انتخاب تاسیسات برای من یک معامله برد برد بود و از انتخابم بسیار راضیم. زیر نظر مربی بزرگی مثل شمسایی کار می‌کنم و این افتخار بزرگی است.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در خصوص پاداش پرداختی به تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: بعد از اینکه از ترکمنستان برگشتیم، صحبت‌هایم را در این خصوص انجام دادم و ترجیح می‌دهم به واسطه اینکه هفته آینده بازی رسمی داریم، تمرکزم را روی این دیدار بگذارم. امیدوارم بتوانیم از مرحله مقدماتی عبور کنیم و بی‌دغدغه راهی مرحله نهایی جام ملت‌ها شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هاتف سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

مثل همیشه فوق‌العاده هستی و خدایی سطح بازیت از همه بالاتره و نشون دادی که یک فوتسالیست حرفه‌ای هستی و تیم ملی ایران به داشتن بازیکنی مثل شما نیاز داره که مثل جام جهانی، سومیه جهان رو به دست بیاره،،، جام جهانی نبودی ایران سوم نشده بود..