کد خبر : 103323
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 10:01
-

شمسایی:فرش آرا تیم یکدستی است/برای باقی ماندن در کورس باید برنده باشیم

شمسایی:فرش آرا تیم یکدستی است/برای باقی ماندن در کورس باید برنده باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد دیدار با فرش آرای مشهد اظهار داشت که تیمش بازی بسیار سنگینی دارد و فرش آرا در تمامی رده ها از بازیکن گرفته تا سرمربی و سرپرست، تیمی قابل احترام است. وحید شمسایی در مورد بازی این هفته تیم فوتسال تأسیسات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد دیدار با فرش آرای مشهد اظهار داشت که تیمش بازی بسیار سنگینی دارد و فرش آرا در تمامی رده ها از بازیکن گرفته تا سرمربی و سرپرست، تیمی قابل احترام است.

وحید شمسایی در مورد بازی این هفته تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل فرش‌آرای مشهد گفت:بازی خیلی سختی داریم و فرش آرا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر و با سابقه ایران است. این تیم به خوبی فوتسال را بازی می‌کند با توجه به تعداد مهره‌هایی که در اختیار دارد تیم یکدستی است.

وحید شمسایی در ادامه گفت:الان چند سال است که بازیکنان این تیم کنار هم بازی می‌کنند و در کنار آنها بازیکنان جوان و با انگیزه خوبی هم اضافه شده است.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت:علاوه بر بازیکنان خوبی که این تیم دارد دارای مربی بسیار خوبی است و همچنین اکبر تقوی سرپرست این تیم یکی از فوتسالی های خوب و ارزنده ایران بوده و همیشه گفته‌ام اگر چهار پنج نفر در فوتسال ایران نباشند این فوتسال قشنگی خود را از دست می‌دهند.

شمسایی گفت:این دیدار بازی سنگینی برای هر دو تیم است و خیالم راحت است که هر دو تیم فوتسال خوب و زیبایی به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: البته ما تیم فرش‌آرا را به خوبی آنالیز کرده و تمام نقاظ ضعف و قوت این تیم را کادر فنی مورد بررسی قرار داده است. اگر بخواهیم در کورس قهرمانی و بالای جدول قرار بگیریم با تمام احترامی که برای فرش‌آرا قائل هستم ما فقط برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارم با یک بازی خوب و منطقی و تماشاگرپسند ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و به اندوخته‌های خود در جدول بیفزاییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.