کد خبر : 103344
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 15:33
-

قلی‌پور: منصوری گفت امضاء کنید وتو می‌کنیم!

قلی‌پور: منصوری گفت امضاء کنید وتو می‌کنیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ظهر امروز که بازیکنان جدید سن ایچ ساوه، شاهد تهران و بالان صنعت شیراز به کمیته فوتسال رفته بودند شاهد ارائه تعهدنامه‌ای از سوی سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال بودند که مدعی بود باید آن را امضاء کنند و گواهی بدهند که می‌دانند که سال آینده نمی‌توانند به لیگ‌برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ظهر امروز که بازیکنان جدید سن ایچ ساوه، شاهد تهران و بالان صنعت شیراز به کمیته فوتسال رفته بودند شاهد ارائه تعهدنامه‌ای از سوی سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال بودند که مدعی بود باید آن را امضاء کنند و گواهی بدهند که می‌دانند که سال آینده نمی‌توانند به لیگ‌برتر بازگردند!

این ادعا اگر چه فان به نظر می‌رسید اما هیچیک از بازیکنان حاضر به امضای تعهدنامه کمیته فوتسال نشدند تا کار به هیات رئیسه کشیده شود. رشید قلی‌پور در این رابطه می‌گوید :«چطور ممکن است که بازیکنی برای ۵ماه در لیگ یک آینده خود را در لیگ‌برتر خراب کند؟ این قانون را نمی‌دانم از کجا درآورده بودند که واقعا عجیب و قریب بود.»

بازیکن جدید سن ایچ از پیگیری تلفنی خود از کریم منصوری خبر داد و گفت :«موضوع را به کریم منصوری اطلاع دادیم و گفتیم ما ۵ماه بازی نکنیم تا شروع لیگ برتر از کجا خرج مان را دربیاوریم که ایشان گفت هرگز چنین چیزی وجود ندارد و چنین قانونی نیست که اجازه ندهد از لیگ یک به لیگ برتر بازگردیم. ایشان گفت شما هر چه گفتند را امضاء کنیم ما خودمان در هیات رئیسه وتو خواهیم کرد.»

اما در پیگیری پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری در گفت و گو با Fut5al اقدام سلیمانی را زیر سوال برد و بیان کرد: هیات رئیسه سازمان لیگ چنین مصوبه‌ای ندارد و بازیکن‌ها می‌توانند از لیگ دسته پایین به لیگ بالاتر بروند اما از بالا به پایین محدودیت وجود دارد. بنابراین بازیکنانی که می‌خواهند با تیم دسته یکی قرارداد ببندند، سال آینده هم می‌توانند  در لیگ برتر بازی‌ کنند.

او درباره گرفتن تعهد از بازیکنان از سوی سلیمانی گفت: نمی‌دانم سلیمانی این را از کجا آورده اما اگر حتی بازیکنان هم تعهدی را امضا کنند، ما در هیات رئیسه آن را به رسمیت نمی‌شناسیم. البته قرار است در جلسه هیات رئیسه، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد اما حتی اگر چنین قانونی هم مصوب شود، مشمول لیگ امسال نخواهد شد و از سال آینده اجرا می شود.

گفتنی است در آخرین لحظات انتشار این خبر، به پایگاه خبری اطلاع داده شد که این مشکل ظاهرا برطرف شده است اما مشخص نشد که سلیمانی چگونه خودسرانه دست به چنین اقداماتی زده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

این آدم تو آغاز همه لیگ ها اینجوری بازیکن ها و تیم ها رو با هزار تا مشکل مواجه میکنه
آدم مسخره آخه کجای دنیا نمیزارن یه بازیکن از پایین به بالا بره؟؟
خداییش تو اون مغزت چی میگذره؟؟
تو ایران به این بزرگی یه آدم درست درمون جای این بزارن؟؟