کد خبر : 103496
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - 23:04
دسته‌بندی نشده
-

بازیکنان احساس مسئولیت نمی کنند و گل می خوریم/ امروز، روز سپهر نبود/ کار را به هفته آخر نمی کشانیم

بازیکنان احساس مسئولیت نمی کنند و گل می خوریم/ امروز، روز سپهر نبود/ کار را به هفته آخر نمی کشانیم
سرمربی گیتی پسند گفت: تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده مشکلات امروز را برطرف کنیم و با کسب پیروزی شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که کار به هفته‌های آخر کشیده نشود.

علی افضل در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در اصفهان، امروز همه از دیدن یک فوتسال زیبا لذت بردند. دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند بخصوص تیم ما که اگر بازیکنان تمرکز بیشتری داشتند می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم اما هرچه زدیم دروازه‌بان حفاری گرفت و توپ‌هایمان گل نشد. شرمنده هواداران شدیم که برای دیدن پیروزی ما به ورزشگاه آمدند.
وی افزود: بیش از ۱۵ موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. تیم حریف شاید ۷ توپ روی دروازه ما آورد که چهار تای آنها گل شد.
افضل بیان داشت: اینکه گل اول را می‌خوریم خیلی مهم نیست. مهم این است که موقعیت‌هایمان را گل نمی‌کنیم و زمانی که بازیکنی در جابجایی بازیکنان حریف احساس مسئولیت نمی‌کند باعث می‌شود گل دریافت کنیم. در نیمه اول به حفاری خوب فشار آوردیم ولی روی غفلت خودمان دروازه ما باز شد. همه انتظار دارند گیتی‌پسند همه تیم‌ها را با اختلاف گل زیاد ببرد که همین موضوع باعث استرس می‌شود و موقعیت‌هایی که صددرصد باید گل شود از دست برود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تاکید کرد: بازیکنان حفاری اهواز بسیار خوب دویدند، بازیکنان ما هم خیلی جنگیدند و در دو نیمه، بازی قابل قبولی ارائه کردند ولی گل نشدن توپ‌ها باعث می‌شود که در تصمیم گیری‌های بعدی دچار مشکل شویم.
افضل با اشاره به ادامه مسیر گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده مشکلات امروز را برطرف کنیم و با کسب پیروزی شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که کار به هفته‌های آخر کشیده نشود.
افضل در خصوص عملکرد سپهر محمدی گفت: سپهر محمدی همیشه خوب بوده اما امروز روز او نبود. او باید در تصمیمات خود بیشتر دقت کند ولی همه اینها تجربه می‌شود تا در آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصغر سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

سپهر با این بازی گندش نمیدونم چرا الکی گندش کردن:!!!

نام ... سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹

بهترین بازیکن گیتی پسند در این دیدار و همه بازی ها سپهر محمدی بود.کم مونده سپهر خودش بره گل بزنه ،از بس این بازیکنا افتضاح اند از سر شکم سیری بازی میکنید،والا به خدا خود جونای اصفهانی بغض شما بازی میکنند فقط حیف ما اصفهانیاا قریب پرستیم حیف…..

نام ... سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱

اتفاقا اگر همین امروز سپهر نبود خیلی راحت باخته بودید و شما اگر تشخیص دادید که روز او نبود حسینی را که خیلی هم به او علاقه دارید میگذاشتید ولی از ترس اینکار را نکردید

نام ... سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

در مورد تعداد موقعیتها لطفا دوباره فیلم بازی را ببینید و در مورد اینکه چرا موقعیتها تبدیل به گل نمیشه شاید دلیلش بیت المال باشه

چی توز سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

عجب آدم پررویی!!!! میشه بگید نقش شما این وسط چی بود؟

نام ... چهارشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۲۰

سپهر خیلی وقت است که که دیگه اون سپهر محمدی قبلی نیست به نظرم مربی تخصصی سپهر محمدی خیلی با هاش رفیق هست و سطح فنی پائینی داره نسبت به سپهر محمدی و نقاط ایرادش رو نمی تواند بهش انتقال بدهد

نام ... چهارشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

آقای افضل دوست عزیز، ناتوانی خود در ارنج تیم ونداشتن تاکتیکهای لازم در مقابله با تیمهای مختلف را بپذیر ومسئولیت این ناکامی را بعهده بگیر وگناه خود را متوجه دیگران نکن، زیرا سپهر محمدی با توجه به عملکرد سایر بازیکنان و برخورد های کادر فنی عملکردی بهتر از این نمیتوانست داشته باشد. لذا جهت حفظ موقعیت خود دیگران را فدا نکنید که از جوانمردی ومروت بدور میباشد.

نام ... چهارشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

افضل و عراقیزاده فقط میخان به هر قیمتی توی گیتی پسند باشن و دارن تیم رو نابود میکنن
حفاری یه سر و گردن بالاتر بازی کرد و باید میبرد
این نتیجه لابیگری و استفاده از بازیکنای سفارشی و کادر سفارشیه

درد دل پنجشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲:۰۲

داچ اشتب داری میزنی.؟!!!!سپهر نبود بیستا خورده بودی.اون موقع که جیک جیک مستونتون بود فکر زمستونتون نبود.با رفیق بازی گند زدید به گیتی بهتره تاسیسات را ببرید وگر نه….بای بای