کد خبر : 103564
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 16:04
-

چه کسی هزینه بلیت های کنسل شده را می دهد؟

چه کسی هزینه بلیت های کنسل شده را می دهد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این روزها در فوتسال ما اتفاقاتی می افتد که نظیر آن را در هیچ کجای این کره خاکی نمی توان مشاهده کرد. رئیس خوش خنده کمیته فوتسال هم که قبلا سمتی بالاتر از این داشته دل به کار نمی دهد تا افرادی نالایق و ناکار آمد که حب ریاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این روزها در فوتسال ما اتفاقاتی می افتد که نظیر آن را در هیچ کجای این کره خاکی نمی توان مشاهده کرد. رئیس خوش خنده کمیته فوتسال هم که قبلا سمتی بالاتر از این داشته دل به کار نمی دهد تا افرادی نالایق و ناکار آمد که حب ریاست دارند با اقداماتشان فوتسال را مضحکه عام و خاص کنند. امام صادق – علیه السلام – فرمود: از رئیس هایی که دوست دارند ریاست کنند، پرهیز کنید. سوگند به خدا، هر مردی کفش ها پشت سر او به صدا در آیند هم خودش هلاک شود و هم آنان که به دنبال او راه می روند (و او را به ریاست قبول دارند.)

لیگ فوتسال ژاپن که لیگ چندان معتبری هم در فوتسال دنیا به حساب نمی آید برنامه خود را تا پایان لیگ اعلام می کند و اکنون که ۲۰ هفته از آن سپری شده است نه شاهد تعویق در آن بوده ایم و نه تغییری در حالی که در همین چند وقت اخیر لیگ یک فوتسال کشورمان از اواسط شهریور به اواخر شهریور و پس از آن به بعد از عاشورا موکول شد و پنجشنبه که قرار بر دمیده شدن سوت آغاز این رقابت ها بود آقای رئیس نامه می زند و از تعویق دوباره بازی ها خبر می دهد.

این اتفاقات در حالی رخ داده است که تیم ها بلیط خود را برای سفر به شهرستان ها تهیه کرده اند و هتل مد نظر خود را رزرو نموده اند و با عدم مدیریت مناسب کمیته فوتسال تیم ها دچار کلی ضرر مالی می شوند که هیچ کس در این مورد جوابگو نیست!!!

بلیتاین بلیط ها متعلق به یکی از تیم هایی است که با هزینه شخصی اداره می شود و با توجه اینکه بلیط های اخذ شده چارتر و غیر قابل برگشت هستند چه کسی در این مورد جوابگو خواهد بود؟

قانون جدیدی که توسط دبیر کمیته فوتسال به بازیکنان اعلام شده و از بازیکنان تعهد گرفته شده است واقعا جای سوال و بحث دارد. کجای دنیا برای بازی کردن بازیکن لیگ پایین در لیگ بالا منع قانونی وجود دارد؟ شاید متد جدیدی در فوتسال کشورمان اجرا می شود تا بازیکن در لیگ برتر رشد و پرورش یابد و در ادامه بتواند در لیگ های پایین تر به درخشش بپردازد!

در آخر چند سطری هم در مورد آقای وعده که صرفاً بخاطر بودن در فدراسیون و کمیته فوتسال با اسم های بزرگ بازی می کند و هربار با کنسل شدن وعده قبلی وعده بزرگتر و نسنجیده ای می دهد تا حکم انجام وظیفه خود را برای چند ماه دیگر تمدید کند.

آقای تاج آیا کنسل شدن همه وعده های این بزرگوار در چند وقت گذشته شما را مجاب به ناکارآمدی ایشان نکرده است؟قزاقستانی که قرار بود پیش از بازی های داخل سالن آسیا به ایران بیاید کنسل شد. سفر دی ماه پرتغال به ایران اصلا در تقویم این کشور گنجانده نشده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.