کد خبر : 103653
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 - 13:35
دسته‌بندی نشده
-

نشست خبری سرمربیان حاضر در رقابت های مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۸ فوتسال آسیا/اظهارات مربیان ازبکستان، نپال، ترکمنستان، قرقیزستان، افغانستان و تاجیکستان

نشست خبری سرمربیان حاضر در رقابت های مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۸ فوتسال آسیا/اظهارات مربیان ازبکستان، نپال، ترکمنستان، قرقیزستان، افغانستان و تاجیکستان
نشست خبری پیش از شروع رقابت های مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۸ فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت های مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۸ فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا با حضور هفت تیم در دو گروه از ۲۳ لغایت ۲۵  مهرماه ۹۶ به میزبانی تبریز در ورزشگاه پورشریفی برگزار می شود و نشست خبری سرمربیان حاضر در این مسابقات، ظهر امروز (شنبه) در هتل شهریار تبریز برگزار شد.
“بخادی احمداف” سرمربی ازبکستان در این نشست اظهار کرد: از میزبانی خوب شهر تبریز تشکر می کنیم؛ ما برای انجام بازی های زیبا و کسب نتایج خوب در تورنمنت حاضر شده ایم.
وی افزود: نهایت تلاشمان را می کنیم که فوتسال ازبکستان را در آسیا به جایگاه بهتری برسانیم و معتقدم که همه تیم های آسیایی در حال پیشرفت هستند و دیگر تیم ضعیفی وجود ندارد.
“راکش سرشتا” سرمربی تیم فوتسال نپال، در این نشست خبری اظهار کرد: با استراتژی برد وارد مسابقات شده ایم و سعی می کنیم نتایج خوبی در این رقابت ها کسب کنیم.
وی افزود: فوتسال در نپال به صورت سریع در حال پیشرفت است و نهایت تلاش خود را برای پیشرفت این رشته ورزشی انجام می دهیم.
“عوض اف” سرمربی ترکمنستان در این نشست اظهار کرد: تبریز شهر زیبایی است و از میزبانی این شهر و امکانات آن خیلی تشکر می کنم.
وی افزود: تیم ما بسیار جوان است و بازیکنان ما از ۲۳ تا ۲۵ سال هستند؛ برای حضور در این مسابقات تمرینات زیادی انجام داده ایم و تلاش می کنیم به بهترین شکل در تورنمنت حاضر شویم.
“امیر جان” سرمربی قرقیزستان اظهار کرد: میزبانی شهر تبریز، کیفیت خیلی خوبی دارد، فوتسال ایران در آسیا معروف است و ما هم کشوری در حال پیشرفت هستیم تا بتوانیم به جایگاه بهتری برسیم.
وی ادامه داد: به خاطر باخت های اخیری که داشتیم، تیم ما موقعیت خود را در فوتسال آسیا از دست داده است و این موضوع، به دلیل مسن بودن بازیکنانمان است.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ای سه ساله برای تزریق بازیکنان جدید به بدنه فوتسالمان داریم که امیدوارم به جایگاهی بهتر از قبل دست یابیم.
“عبدالرزاق ممرک” سرمربی تیم فوتسال افغانستان بیان کرد: تیم ملی فوتسال افغانستان، با استراتژی پنج ساله از سال ۲۰۱۵ کار می کند و خوشبختانه درخشش خوبی در مسابقات ترکمنستان داشتیم.
وی افزود: تورنمنت های مختلفی در داخل کشور افغانستان برگزار می شود و ما یکی از تیم های جوان آسیا محسوب می شویم که با تیمی جوان و جویای نام، وارد این مسابقات شده ایم.
وی در خصوص بازی فردا مقابل تیم ملی ایران اظهار کرد: ایران قدرت بزرگ آسیا و جهان است؛ اما ما هم تیمی با انگیزه و جوانی هستیم و با تمام قوا برای کسب پیروزی وارد میدان می شویم.

“حسین شادی اف” سرمربی تیم تاجیکستان اظهار کرد: امیدوارم بازی های خیلی خوبی پیش رو داشته باشیم. سه سال است که فوتسال ما مستقل از فوتبال شده و سطح تیم ما خیلی خوب است و امیدوارم تا فینال پیش برویم.

وی افزود: ما آشنایی زیادی با تیم افغانستان داریم و بازی های زیادی با این تیم انجام داده ایم و سطح این تیم نسبت به سال های گذشته بسیار بالاتر رفته است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.