کد خبر : 103666
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 - 20:05
-

کافی: تمام هزینه‌ مسابقات انتخابی آسیا به عهده مس نیست/ هدفمان کمک به تیم ملی است

کافی: تمام هزینه‌ مسابقات انتخابی آسیا به عهده مس نیست/ هدفمان کمک به تیم ملی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون که در کنار هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و مسئولان ورزش این استان ، از حامیان میزبانی تبریز در مسابقات انتخابی جام ملت های فوتسال آسیا قرار گرفته است ، درباره این بازی ها گفت: باشگاه مس نماینده مجتمع مس و شرکت ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون که در کنار هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و مسئولان ورزش این استان ، از حامیان میزبانی تبریز در مسابقات انتخابی جام ملت های فوتسال آسیا قرار گرفته است ، درباره این بازی ها گفت: باشگاه مس نماینده مجتمع مس و شرکت ملی صنایع مس ایران است و ما به نمایندگی از این مجموعه ها افتخار این را داشتیم که با همراهی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی بتوانیم به این رویداد ملی کمک کنیم.

 

وی افزود: شرکت مس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی کشور در راستای مسئولیت های اجتماعی که این مجموعه برای خود می بیند درخواست داشتیم که کمکی به فوتسال داشته باشیم، زیرا نگاه مسئولین ورزشی شرکت مس، ملی است. البته این اشتباه است که بگوییم تمام هزینه ها را باشگاه مس داده است؛ این یک کار گروهی بود و ما در بخش هایی از هزینه ها همراهی کردیم. بقیه موارد را هیات فوتبال و اداره کل ورزش  و جوانان استان آذربایجان به عهده دارد.

 

مدیرعامل این مجموعه در ادامه اضافه کرد: تا الان کارها بسیار عالی و منظم برگزار شد و مدیران تیم ها در نشستی که داشتیم از میزبانی بسیار تشکر کردند. ما می خواستیم کمکی به تیم ملی داشته باشیم. تیم ملی فوتسال در سال های اخیر افتخارات بسیاری به دست آورده. سوم جهان و اول آسیا شده است. از طرفی ما از این مجموعه خبرهای خوبی درباره حمایت از  تیم ملی نمی شنیدیم. ما پیشنهاد دادیم و گفتیم حداقل درباره محل برگزاری اردو می توانیم کمک کنیم؛ اما نظر دوستان این بود که در میزبانی این رویداد کمک کنیم که ما هم پذیرفتیم.

 

محمدرضا کافی در پایان گفت: همه مسائل خیلی منظم پیش رفت. تیم های مختلف رسیدند و در هتل ها مستقر شدند. امروز همه کارهای قانونی مثل رنگ لباس ها و … انجام شد. جلسه خیلی خوبی هم با مدیران تیم ها داشتیم و امیدواریم که مسابقات هم همینطور با نظم و بدون مشکل پیش برود.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.