کد خبر : 104309
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 16:39
دسته‌بندی نشده
-

باغبانباشی:از تصمیم باشگاه شوکه هستم/نیمه اول تیم تأسیسات حرفی برای گفتن نداشت/سپهر همیشه بازی ها را برای گیتی پسند در می آورد/استرس‌ها باعث بروز تنش بین بازیکنان می‌شد

باغبانباشی:از تصمیم باشگاه شوکه هستم/نیمه اول تیم تأسیسات حرفی برای گفتن نداشت/سپهر همیشه بازی ها را برای گیتی پسند در می آورد/استرس‌ها باعث بروز تنش بین بازیکنان می‌شد
مربی برکنار شده تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد برکناری‌اش از این تیم گفت: همه ما از تصمیم باشگاه شوکه شدیم، اما به هر حال تابع تصمیم باشگاه هستیم و دیگر همه چیز تمام شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد باغبانباشی در مورد اعلام برکناری‌اش به همراه علیرضا افضل، اظهار کرد: همه ما از تصمیم باشگاه شوک زده شدیم، اما به هر حال تابع تصمیم باشگاه هستیم و این قطع همکاری از طرف باشگاه اتفاق افتاد و به نظر می‌رسد که همه چیز تمام شده است.

وی با بیان اینکه ما هم دوست نداشتیم چنین اتفاقی بیافتد و همه تلاش خود را کردیم که بهترین عملکرد را نشان دهیم، افزود: تا آخرین لحظه کار کردیم و امیدوار بودیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم، تمرینات تیم منظم بود و هیچ تیمی مانند ما تمرین نمی‌کرد و همه چیز نیز آرمانی بود، اما یک  سری مسائل است که بهتر است برای بعد بماند.

مربی برکنار شده تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، دلیل سکوت خود را به حاشیه نرفتن تیم و کسب نتیجه در آینده دانست و تأکید کرد: تیم گیتی‌پسند اگر بتواند بدون ما هم نتیجه بگیرد خوشحالیم، چراکه تیم شهرمان است؛ نیمه اول تیم تأسیسات حرفی برای گفتن نداشت و اگر توپ‌هایمان گل می‌شد شرایط بازی عوض می‌شد و آن‌ها دنبال ما می‌آمدند.

باغبانباشی با اشاره به از دست رفتن موقعیت‌های گل تیم گیتی‌پسند عنوان کرد: در بدترین موقع در نیمه اول گل خوردیم و همه چیز دگرگون شد و همه احساسی عمل کردند و باعث شد ۴ بر ۲ ببازیم، اما از لحاظ فنی بالاتر از تیم تأسیسات بودیم و تنها شانس نداشتیم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل شود.

وی توضیح داد: آن روی فوتبال را دیدیم و تیم تأسیسات باتجربه‌ بود و می‌دانستند که دنبال چه چیزی هستند اما تیم ما نمی‌دانست که در چه شرایطی است؛ تیم تأسیسات شانس ۱۰ درصدی‌اش را به گل تبدیل می‌کرد و اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم، وضع بهتر می‌شود، در حالی که در این بازی‌ها خیلی گل نزدیم؛ سپهر محمدی هم یکی از بازیکنانی بود که بازی‌ها را همیشه برای گیتی‌پسند در می‌آورد، اما این فصل این چنین نشد.

مربی برکنار شده تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان این موارد را در استرس بازیکنان مؤثر دانست و بیان کرد: این استرس‌ها باعث بروز تنش بین بازیکنان می‌شد و همین حس، بلای جان تیم ما می‌شد، اما از لحاظ فنی همه تلاش خود را کردیم و هیچ وقت ندیده بودید که گیتی‌پسند به این نحو بازی کند و تیم‌ها را تحت فشار قرار دهد، اما متأسفانه ضربات آخر بازیکنان تبدیل به گل نشد.

باغبانباشی با بیان اینکه فوتسال همین تنش‌ها را دارد، یادآور شد: فکر می‌کردیم ایران تیم سوم جهان است و همه چیز ایده‌آل است، در حالی که چنین نیست و این حواشی برای اولین بار نبوده است و آخرین بار هم نخواهد بود؛ باید کمی حرفه‌ای عمل کنیم، در حالی که حرفه‌ای نیستیم.

وی در پایان در مورد انگیزه مهدی جاوید و مهران عالیقدر برای رویارویی با تیم سابق خود گفت: خیلی‌ها می‌خواستند خودشان را به تیم گیتی‌پسند اثبات کنند؛ ممکن است جنس برکناری ما از جنس همان حواشی باشد که در ابتدای فصل برای جاوید و عالیقدر به وجود آمد؛ این چنین عملکردها نباید معیار قضاوت قرار گیرد، اما به هر حال تصمیم‌گیرنده باشگاه است و قضاوت را به عهده مردم می‌گذاریم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

در این مصاحبه هم خوب و بد مشخص نشد یعنی جایی خوبی گفته میشه جایی بدی احتمالا هم دلیل نگفتن بعضی مسایل این است که بقیه پول را بگیرید
ضمنا اینکه گفته میشود آنها میدانستند دنبال چه هستند و ما نمیدانستیم یعنی چه آنهم از شما که کادر فنی بودید
پس نقش شماها چه بود
اینکه توپ کرنر از جلوی پای کشاورز راحت رد میشه و انگار نه انگار یعنی چه

نام یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

کنار گذاشته شدن باغبان از تیم واقعا شوکه کننده بود. اگر علی افضل ضعیف کار کرده و باعث نتایج ضعیف شده مربی چه گناهی کرده؟
چرا باید احمد باغبان که لیاقت و شایستگی هاش به مراتب خیلی ببشتر از افضل هست کنار گذاشته شود؟
اگر این تیم همین الان هم دست باغبان باشد قهرمان میشه

نام ... یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲

افضل گول اسم باغبانباشی رو خورد وگرنه باغبانباشی مربی خوبی نیست.افضل توی تمام انتخابهاش اشتباه کرد بخصوص انتخاب بازیکناش.
عراقیزاده بد جور افضل رو دور زد و خرابش کرد واقعا بعضی ها چه نونهایی سر سفره خانوادشون میبرن

محمد دوشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به نظر من برزگترین اشتباه گیتی پسند از دست دادن جاوید و عالیقدر و بعد از اون هم عدم جذب بازیکنان شایسته و در حد گیتی پسند بود .
توی فوتسال ایران انگار کل وظایف مربی فقط در حد تعویض تعریف شده و ظاهراً بازیکنان کار خودشون رو انجام میدن و هر چی قشنگی میبینیم از نبوغ بازیکنان بزرگیه که داریم .