کد خبر : 104296
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 14:52
دسته‌بندی نشده
-

هیچگاه به بازیکن اجازه داده نمی شود در عزل و نصب ها دخالت کند/کم کاری برای هیچ بازیکنی صدق نمی کند

هیچگاه به بازیکن اجازه داده نمی شود در عزل و نصب ها دخالت کند/کم کاری برای هیچ بازیکنی صدق نمی کند
باشگاه گیتی پسند در پی اظهارات علی افضل سرمربی سابق گیتی پسند درخصوص بازیکن سالاری در این تیم بیانیه داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه گیتی پسند در پی اظهارات علی افضل سرمربی سابق گیتی پسند  درخصوص بازیکن سالاری در این تیم بیانیه داد.متن بیانیه به شرح زیر است:
باشگاه گیتی پسند و هیات مدیره این باشگاه بعنوان یکی از باشگاه های حرفه ای و استاندارد از لحاظ فدراسیون فوتبال و AFC همیشه و در همه حال سعی نموده در انتخابهای خود معیارهایی را درنظر بگیرد این معیار ها برای انتخاب سرمربی و بازیکنان صادق می باشد و هیچگاه این اجازه به بازیکن داده نخواهد شد که در عزل و نصب ها ورود نمایند و تفکر آنان نیز چنین نیست. لذا ضمن تقدیر از زحمات علیرضا افضل در نیم فصل فعالیت در تیم فوتسال گیتی پسند اعلام میدارد بازیکنان این تیم آنقدر تفکر حرفه ای دارند که در زمین با هر سرمربی همه تلاش خود را داشته باشند و واژه هایی مانند کم کاری برای هیچ یک از آنان صدق نمی کند و به امید سربلندی اعضاء تیم گیتی پسند در پایان فصل.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

حرفه ای و استاندارد رو خیلی خوب اومدی
گیتی پسند تا حالا فقط ۴ مرتبه به خاطر بازیکنان ملی پوشش سرمربی عوض کرده.همه اصفهان یادشون هست.باشگاه به شدت بازیکن سالاره و اصلا پشت کادر فنی خودش نیست.
با اومدن عراقیزاده همه چیز بدتر هم شد

نام ... یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

آره بخدا این باشگاه حرفه ای و استاندارد عمل میکنه البته میدونید تو چه مواردی ؟ ندادن پول مردم حق و ناحقی کردن انواع تبانی استفاده ابزاری از هر چیزی گماشتن افراد بدون شایستگی و تخصص در پستهای مختلف صرفا جهت لابی گری و …

نام ... یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

شما که اینقدر زود مطالب و مصاحبه ها و کامنتها را میخونید و برای بعضی موارد سریع بیانیه میدهید چرا پاسخ طلبکاران را نمیدهید و پول مردم را نمیدهید

نام ... یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

توی این باشگاه هیچی سر جاش نیست.همه بر اساس مسائل غیر فوتسالی انتخاب میشن.قائم مقام،کارمند باشگاه،مربی،سرپرست و بقیه عوامل همه با زد و بند و پارتی سر کار هستند.
برای همین با این همه هزینه و امکانات هیچی نمیشن.اونها اصلا با شایسته سالاری و کار اصولی اعتقادی ندارن فقط پول دارن و بازیکن میخرن و پولهای مردم و بازیکنای ضعیفتر رو هم نمیدن.
حیف نام فوتسال و اصفهان که روی اونهاست