کد خبر : 104430
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 - 16:58
-

واکنش تند شمس به اظهارات ترابیان: شما نمی‌توانی در مورد من اظهار نظری کنی!

واکنش تند شمس به اظهارات ترابیان: شما نمی‌توانی در مورد من اظهار نظری کنی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در واکنش به اظهارنظر عباس ترابیان مبنی بر این که دیگر نمی‌تواند در تیم ملی بانوان حضور داشته باشد، توضیح داد: مگر عباس ترابیان مرا آورده که درباره آینده من تصمیم‌گیری می‌کند. بنده دوشنبه در سفر به اصفهان با او در یک هواپیما بودم. او از من درباره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در واکنش به اظهارنظر عباس ترابیان مبنی بر این که دیگر نمی‌تواند در تیم ملی بانوان حضور داشته باشد، توضیح داد: مگر عباس ترابیان مرا آورده که درباره آینده من تصمیم‌گیری می‌کند. بنده دوشنبه در سفر به اصفهان با او در یک هواپیما بودم. او از من درباره دلیل سفرم پرسید و من هم گفتم برای مذاکره با باشگاه گیتی‌پسند به اصفهان می‌روم اما هرگز راجع به تیم ملی بانوان صحبت نشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: عباس ترابیان در آوردن من به تیم ملی بانوان کاره‌ای نبود. آقای تاج، ساکت و خانم صوفی‌زاده با من صحبت کردند و اگر قرار است من به عنوان مشاور در کنار تیم ملی بانوان نباشم، فقط این سه نفر می‌توانند نظر دهند.

شمس تاکید کرد: تیم ملی بانوان تا اردیبهشت سال آینده مسابقه رسمی ندارد و بنابراین حضورم در تیم گیتی‌پسند تداخلی با تیم ملی ایجاد نمی‌کند. با این حال اگر قرار است در مورد حضورم در تیم ملی بانوان تصمیم‌گیری شود، ابتدا کمیته فنی آن را بررسی می‌کند.

در حالی عباس ترابیان مدعی شده بر اساس مصوبه کمیته فنی، مربیان ملی حق حضور در تیم‌های باشگاهی را ندارند که پیش از این با صدور مجوز مربی‌گری شهرزاد مظفر به صورت هم‌زمان در تیم ملی و دانشگاه‌آزاد، این مصوبه نادیده گرفته شده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

خوب پس اقای صادقی هم که با لابی ایشون در ملی ناشنوایان و دانشجویان وارد شد و حالا تو لیگ مشغول شده باید بره