کد خبر : 104771
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 15:14
-

سنگ سفیدی:زیبایی بازی به همین درگیری هاست/سعی می کنیم صدر جدول را حفظ کنیم/داور به خوبی بازی را کنترل کرد

سنگ سفیدی:زیبایی بازی به همین درگیری هاست/سعی می کنیم صدر جدول را حفظ کنیم/داور به خوبی بازی را کنترل کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره برتری ۵ بر ۲ تیم مس سونگون مقابل تأسیسات دریایی اظهار داشت: بازی سختی بود. به‌هرحال  این مسابقه بین تیم‌های اول و دوم جدول برگزار می‌شد و حساسیت خاصی داشت. تأسیسات هم تیم خوب و پُرمهره‌ای است و هفته قبل هم گیتی پسند را  شکست داده و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره برتری ۵ بر ۲ تیم مس سونگون مقابل تأسیسات دریایی اظهار داشت: بازی سختی بود. به‌هرحال  این مسابقه بین تیم‌های اول و دوم جدول برگزار می‌شد و حساسیت خاصی داشت. تأسیسات هم تیم خوب و پُرمهره‌ای است و هفته قبل هم گیتی پسند را  شکست داده و قهرمان نیم‌فصل اول شده بود.

وی ادامه داد: تأسیساتی‌ها با انگیزه بودند و در شرایط آرمانی قرار داشتند، از آن طرف هم ما مس هستیم و برای این بازی تمرکز کرده بودیم. خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و به چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم.

ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون درباره درگیری بازیکنان دو تیم در لحظاتی از بازی، گفت: در فوتسال زمین کوچک است و این برخوردها طبیعی است. به طور کلی هم زیبایی بازی به همین چیزهاست. ضمن اینکه تیم‌های اول و دوم جدول با یکدیگر بازی داشتند و حساسیت بازی روی این اتفاقات تأثیر داشت.

سنگ‌سفیدی در مورد داوری این دیدار هم تصریح کرد: من در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم، اما در مجموع داور به خوبی بازی را کنترل کرد و مشکل خاصی نبود.

«آیا تیم مس می‌تواند صدرنشینی خود را تا هفته پایانی لیگ برتر حفظ کند؟»، وی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: ما ۱۲ هفته صدر جدول حضور داشتیم، اما در هفته پایانی نیم‌فصل اول تیم تأسیسات قهرمان نیم‌فصل شد. بعد از بازی دیروز جایگاه نخست جدول را دوباره به دست آوردیم و سعی می‌کنیم با تجربه‌ای که به دست آوردیم، این جایگاه را حفظ کنیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در پایان خاطرنشان کرد: من سه سال در تیم تأسیسات حضور داشتم و با این تیم خاطرات خوبی دارم و قهرمان ایران و آسیا شده‌ام. روز گذشته هم مسئولان این باشگاه از من تقدیر کردند. من به این خاطر از مجید حلاجی، مدیرعامل باشگاه تأسیسات و مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.