کد خبر : 104810
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 15:06
-

ترابیان: مشکل ما لیگ اسپانیا و ایتالیا است، چطور با تیم‌های ملی آنها مذاکره می‌کردیم/ نمی‌دانم چرا کفاشیان روز جمعه به سالن نیامد

ترابیان: مشکل ما لیگ اسپانیا و ایتالیا است، چطور با تیم‌های ملی آنها مذاکره می‌کردیم/ نمی‌دانم چرا کفاشیان روز جمعه به سالن نیامد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد انصراف تیم ملی فوتسال آرژانتین برای حضور در تورنمنت چهارجانبه اصفهان اظهار داشت: بیشتر بازیکنان آرژانتین در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و به همین دلیل باشگاه‌های آنها با حضور این بازیکنان در تیم ملی مخالفت کردند. البته ۲ روز از تورنمنت در «فیفا‌دی» برگزار می‌شود اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد انصراف تیم ملی فوتسال آرژانتین برای حضور در تورنمنت چهارجانبه اصفهان اظهار داشت: بیشتر بازیکنان آرژانتین در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند و به همین دلیل باشگاه‌های آنها با حضور این بازیکنان در تیم ملی مخالفت کردند. البته ۲ روز از تورنمنت در «فیفا‌دی» برگزار می‌شود اما باشگاه‌ها اجازه ندادند بازیکنان آرژانتین به تیم ملی بیایند. این در شرایطی است که آرژانتینی‌ها با ارسال ایمیل به من آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده بودند.

وی ادامه داد: بعد از آرژانتین با برزیل هم مکاتبه‌ای داشتیم اما برزیلی‌ها هم به همان دلیل آرژانتین نتوانستند در این مسابقات حضور داشته باشند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص اینکه با این شرایط برگزاری تورنمنت با تیم‌هایی مانند روسیه، قزاقستان و احتمالا تایلند به سود تیم کشورمان است، گفت: ما نظرمان این است که تیم کشورمان با چند تیم خوب فوتسال جهان بازی کند و در شرایط مسابقه حضور داشته باشد. البته با یک تیم دیگر هم در حال مذاکره می‌کنم که در صورت نهایی شدن نام آن تیم را می‌گویم.

ترابیان در مورد اینکه آیا بهتر نبود با تیم‌هایی مانند ایتالیا و اسپانیا برای حضور در تورنمنت اصفهان مذاکره می‌شد، عنوان کرد: مشکل بزرگ ما لیگ همین ایتالیا و اسپانیا است بعد چطور با تیم‌های ملی آنها مذارکره می‌کردیم؟! باید این نکته را در نظر داشت که من برای تقویت تیم ملی کشورم هر تلاشی را انجام می‌دهم و الان هم بار اول نیست که یک تیم ورزشی برای حضور در ایران انصراف می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از علی کفاشیان خبری دارد یا خیر گفت: چرا خبر نداشته باشم، اتفاقا با آقای کفاشیان روز گذشته جلسه داشتیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد اینکه چرا کفاشیان در بازی حساس روز جمعه تأسیسات دریایی و مس سونگون در سالن غایب بود، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا کفاشیان نیامد، من نباید جواب این مسئله را بدهم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.