کد خبر : 104814
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 15:13
-

خبیری:هواداران آذرخش با چوب و چماق پشت نیمکت فرش‌آرا‌ بودند/داور درمورد اخراج دو بازیکن ما سختگیرانه عمل کرد

خبیری:هواداران آذرخش با چوب و چماق پشت نیمکت فرش‌آرا‌ بودند/داور درمورد اخراج دو بازیکن ما سختگیرانه عمل کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در خصوص شکست تیمش در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: تیم آذرخش علی‌رغم اینکه در اواخر نیم‌فصل قصد کناره‌گیری از لیگ برتر را داشت، در این بازی با عزمی بالا وارد میدان شد و ثابت کرد که مشکلی ندارد و از لحاظ روحی و روانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در خصوص شکست تیمش در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: تیم آذرخش علی‌رغم اینکه در اواخر نیم‌فصل قصد کناره‌گیری از لیگ برتر را داشت، در این بازی با عزمی بالا وارد میدان شد و ثابت کرد که مشکلی ندارد و از لحاظ روحی و روانی شرایط فوق‌العاده‌ای دارد.
وی ادامه داد: در اوایل این بازی تمرکز خود را ازدست دادیم و در اثر شروع مجدد گل اول را دریافت کردیم، با صحبت‌هایی که بین دو نیمه با بازیکنان انجام دادیم، توانستند خود را در بازی پیدا کنند و بیشتر دقایق بازی در نیمه دوم در اختیار تیم ما بود، ولی اخراج دو بازیکن در فاصله پنج دقیقه شرایط را برایمان سخت کرد.
خبیری درخصوص اخراج بازیکنان تیم فرش‌آرا در این بازی خاطرنشان کرد: بهتر است در این خصوص کارشناسان نظر دهند، ولی چیزی که مشخص بود داور در این دو صحنه سخت‌گیرانه تصمیم گرفت، اگر بازی بیشتر طول می‌کشید قطعا تعداد بیشتری از بازیکنانم اخراج می‌شدند.
سرمربی تیم فرش‌آرا گفت: با این حال بازیکنان تلاش خود را در این بازی کردند، باید به این موضوع اشاره کنم که این تیم، تاسیسات دریایی را هم شکست داده‌است. متاسفانه در این بازی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.
وی در خصوص درگیری‌هایی که بر روی سکو‌ها رخ داد، عنوان کرد: در اواسط نیمه نخست، تماشاگران با چوب و چماق در پشت نیمکت تیم ما حضور داشتند و بازیکنان از لحاظ روحی کمی دچار مشکل شدند.
وی ادامه داد: ده دقیقه از زمان بازی به همین دلیل متوقف بود، مطمئن هستم این موضوع برنامه ریزی شده بود تا تمرکز بازیکنان تیم را به هم بریزند.
خبیری اظهار کرد: باشگاه فرش‌آرا همواره اخلاق را در دستور کار خود دارد و تماشاگران مشهدی به هیچ عنوان به تیمی اهانت نکرده‌اند، ولی متاسفانه همواره در دیدارهای خارج از خانه اتفاقاتی می‌افتد که متضرر می‌‎شویم.
سرمربی تیم فرش‌آرا درخصوص بازی تیمش با شهرداری ساوه در هفته پانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: این تیم بعد از تغییر مربی که داشته، شرایطش تغییر کرده و نتایج بهتری کسب کرده‌است. قطعا بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: بازیکنان بعد از این دیدار تمام تلاش خود را خواهندکرد که در بازی خانگی سه امتیاز این بازی را به دست آورند، در نیم‌فصل دوم شرایط سختی در تمامی بازی‌ها داریم و باید برای رسیدن به بهترین جایگاه تلاش مضاعف کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول یکشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

آقای خبیری توهم زدن اومدن یه بهونه برای باختشون بیارن این حرفها رو زدن .
از اونجا که آوردن طبل و دهل و شیپور ممنوع هست هواداران آذرخش لوله های پلاستیکی میارن و برای تشویق به صندلی ها میزنن این نه تو این بازی بلکه تو همه بازیهای آذرخش بوده و تیمهای دیگه اعتراض نداشتن حالا این آقا اینو دیدن اومدن وسط بازی برای فرار از باخت وقتو نگه دارن که رو اعصاب تیم حریف باشن و نتیجه رو برگردونن و یه جنگ روانی راه بندازن که موفق نشدن .

چوکو شاه حسینی یکشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

باسلام بزرگوار شما جلوی آقای تقوی و میگرفتی اینقدر جنجال و حاشیه و شلوغ بازی در نمیآورد …فیلم بازی هست اگه هوادارها چوب و چماغ دیدین دست هوادارها خوب فیلمش و بدین کمیته انظباطی واقعا تهمت و دروغ بخاطر توجیهه باخت درسته ..؟ انشالا خدا به همه ما کمک کنه که ظرفیت روزهای سخت و داشته باشیم
یاعلی

گمنام از بندرعباس یکشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

آقای خبیری برای باختن توجیه بهتری وجود دارد. میتوانیم فیلم بازی رو براتون بیاریم . که دیگر دچار توهم نشوید.یا چشمتان خیلی ضعیف است و نیاز به عینک دارد. آقای مصطفی طیبی سال گذشته بازیکن آذرخش بوده و حضور داشتند و با اینکه اخراج هم شدند میتوانید از اون بپرسید.و شما هم خودتان خوب باند بازی و حاشیه سازی میکنید و هرکس هر حرفی رو زد فورا روی پایگاه قرار میدهد. و طرفداری افراد و تیم های خاصی رو میکنید. لطفاً عدالت را در نشر مطالب و اخبار رو رعایت کنید که خدای جای حق نشسته و نابود میشوید.

طرفدار دوشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲:۱۹

چوب و چماق کجا بووود؟لوله های پلاستیکی که برای تشویق تبم ایتفاده میشه چطور تیم های دیگه اعتراض نداشتن؟؟؟؟ بهتره آقای خبیری دنبال بهانه دیگه ای برای باختشون باشن

نام دوشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۴۱

خبیری تو از اولش هم در حد لیگ برتر نبودی و نیستی بهتره بری لیگ یک شاید بتونی خودت رو نشون بدی لیگ برتر جای تو نیست!!