کد خبر : 104816
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 15:55
-

خوراکچی:داوران بازی با شهرداری ساوه تجربه و تمرکز کافی نداشتند/پارسیان مظلوم واقع شد/جنبه باخت را دارم

خوراکچی:داوران بازی با شهرداری ساوه تجربه و تمرکز کافی نداشتند/پارسیان مظلوم واقع شد/جنبه باخت را دارم

محمود خوراکچی سرمربی تیم پارسیان شهر قدس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شکست تیمش مقابل شهرداری ساوه در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: با توجه به حساسیت های جدولی دو تیم بازی بسیار زیبا و فنی را ارائه دادند و کادرفنی و بازیکنان دو تیم تاکتیک های مختلفی را پیاده کردند

محمود خوراکچی سرمربی تیم پارسیان شهر قدس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شکست تیمش مقابل شهرداری ساوه در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: با توجه به حساسیت های جدولی دو تیم بازی بسیار زیبا و فنی را ارائه دادند و کادرفنی و بازیکنان دو تیم تاکتیک های مختلفی را پیاده کردند که از بازی های زیبای این هفته بود. با تمام احترامی که برای ساوه ای ها قائلم و بابت پیروزی شان به آنها تبریک می گویم اما داوری در این نتیجه تاثیرگذار بود.

خوراکچی ادامه داد:شاید روی تیم شهرداری ساوه از داوری متضرر شود اما در این بازی ما ضرر کردیم و دیداری که می توانستیم با اختلاف دو سه گل به سود خود خاتمه دهیم واگذار کردیم و فکر می کنم به خاطر داوری بازی را ۴بر۳ باختیم نه چیز دیگری.

سرمربی پارسیان شهرقدس افزود: داوران به لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط خوبی بودند اما اشتباهاتی داشتند که در نتیجه تاثیرگذار بود.داور یک گل ما را بی دلیل هند اعلام کرد در صورتی که بازیکن ما قسم خورد که توپ به دستش نخورده و به او گفتم اگر یک درصد احتمال می دهی هند شده به من بگو که در مصاحبه ام چیزی نگویم. اگر این تیم گل می شد بازی ۴ بر ۲ می شد و شاید بیشتر هم گل می زدیم.ضمن اینکه در یک صحنه خطایی به سود ما نگرفت که در برگشت همان توپ توی دروازه ما رفت.دو پنالتی اول در این بازی برای ما گرفته نشد و همچنین در یک صحنه که داور می توانست به سود ما آوانتاژ بدهد و بازیکن در موقعیت عالی گلزنی قرار بگیرد سوت زد و بازی را متوقف کرد.

خوراکچی تصریح کرد:ما اشتباهات داوری را قبول داریم اما نه اینکه اینقدر در نتیجه تاثیرگذار باشد.داوران این بازی جوان بودند و شرایط جسمی خوبی داشتند اما از لحاظ تمرکز و تجربه از شرایط آمادگی به دور بودند.امیدوارم در آینده اشتباهات داوری کمتر به ضرر ما باشد.

سرمربی پارسیان با بیان اینکه او جنبه باخت را دارد گفت:خدا نکند بخواهم شکست را گردن داور بیندازم اما در این بازی پارسیان مظلوم واقع شد.حالا هم همه چیز تمام شده و ما تمرینات خود را طوری طراحی می کنیم تا در بازی این هفته به پیروزی برسیم.

خوراکچی در پایان گفت: ازتماشاگران می خواهم روز پنحشنبه به سالن شهر قدس بیایند و تیم را تشویق کنند تا با یک برد شیرین بازی را تمام کرده و پاسخ محبتهای آنها و مدیریت باشگاه را بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول یکشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

خداروشکر که جنبه باختو داری وگرنه همه چیو مینداختی گردن داور….???

علی رضا یکشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

تو اگه مربی بودی تیم ساوه لیگ یک نمینداختی با اون همه هزینه که اون سال کردی حالا نوبت پارسیانه نیم فصل این همه بازیکن گرفتی منم منم که کردی این بود بازم باختی تو مهارت داری توی تیم انداختن این کارو خوب انجام میدی تخصص داری حالا فکر کنم نوبت این تیم بدبخت با این همه هزینه که برای نیم فصل کردی

نام دوشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۳۹

باز این خوراکچی بازی رو باخت شروع کرد به شلوغ کردن!!!فقط یه سوال دارم پس کی خودت رو مقصر بخت میدونی خوراکچی ؟؟؟؟!!!همیشه باعث باخت دیگران هستند ؟؟؟ داوران؟؟!! بابا ضعف فنی خودت رو گردن داور ننداز بلد نیستی تایم اوت بگیری بلد نیستی تعویض کنی بلد نیستی تیمت رو رهبری کنی اون وقت داورها مقصر باخت هستند؟؟!!