کد خبر : 104812
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 15:10
-

فخیم: حواشی بازی تاسیسات را بزرگ کردند/باورم نمی شد با این نتیجه ببریم/ امیدوارم تورنمنت چهارجانبه برای تیم ملی فوتسال برگزار نشود!

فخیم: حواشی بازی تاسیسات را بزرگ کردند/باورم نمی شد با این نتیجه ببریم/ امیدوارم تورنمنت چهارجانبه برای تیم ملی فوتسال برگزار نشود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم با اشاره به پیروزی پرگل تیم مس سونگون مقابل تاسیسات دریایی، به حاشیه‌ها و اتفاقات این بازی پرداخت و این برد را غیر قابل باور دانست. فخیم که از مهره های کلیدی مس محسوب می‌شود ابراز امیدواری کرد اردوی تیم ملی فوتسال و تورنمنت چهارجانبه برگزار نشود! مشروح

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم با اشاره به پیروزی پرگل تیم مس سونگون مقابل تاسیسات دریایی، به حاشیه‌ها و اتفاقات این بازی پرداخت و این برد را غیر قابل باور دانست. فخیم که از مهره های کلیدی مس محسوب می‌شود ابراز امیدواری کرد اردوی تیم ملی فوتسال و تورنمنت چهارجانبه برگزار نشود!

مشروح گفتگوی فخیم در ذیل می آید:

* بازی با تاسیسات درگیرانه و سرعتی بود. با گذشت چند روز از این بازی، ارزیابی شما از آن چیست؟

– به نظرم این مسابقه بهترین بازی لیگ بود. هر دو تیم پرمهره بودند. حواشی و اتفاقات هم در بازی طبیعی است. نه ما می خواستیم بازنده باشیم نه آنها. به نظرم حاشیه های این بازی را بزرگ کردند. هر اتفاقی بود داخل زمین بود. تمام بازیکنان دو تیم با هم رفیق هستند. تاسیسات هم تیم بسیار خوبی است ولی ما از فرصتهایمان استفاده کردیم و پیروز شدیم.

* پیش از آغاز بازی، فکر این پیروزی پرگل را می کردید؟

– نه به این شکل. بعد از بازی باورم نمی شد با این نتیجه برده ایم. ما برای سه امتیاز آمده بودیم. کادر فنی هم به خوبی تیم تاسیسات را آنالیز کرده بود. باتوجه به شرایط جدول، نتیجه تساوی نه به درد ما می خورد نه به درد تاسیسات.

* شما در حالی معتقدید حواشی این بازی طبیعی بود که درگیری لفظی بازیکنان در زمین شکل جالبی نداشت.

– همانطور که گفتم همه بازیکنان با هم رفیق هستند. اکثرا هم در تیم ملی با یکدیگر بازی می کنند. شاید جر و بحثی بوده ولی به همدیگر بی ادبی نکردیم. وحید شمسایی که اسطوره فوتسال دنیاست. مصطفی نظری هم بهترین دروازه بان جهان بوده الان عملکرد خیلی خوبی دارد.

* چرا برخورد بازیکنان شما با مهدی جاوید بازیکن تاسیسات زیاد بود. آیا بازیکن حریف را عمدا می زدید؟

– هیچ عمدی در کار نبود. باید از جاوید تشکر ویژه داشته باشم؛ با وجود اینکه برخوردها با جاوید زیاد بود ولی او هیچ موقع بی ادبی نکرد. از شانس جاوید او هم مدام کنار ما می افتاد (با خنده).

* باوجود اینکه سن و سال شما بالاست اما از نظر بدنی چیزی از سالهای گذشته کم ندارید. رمز آمادگی بدنی شما چیست؟

– خدا را شکر تمرینات منظمی را انجام می دهم. یک وقفه ای به خاطر مسابقات داخل سالن در لیگ افتاد و ما یک ماه بد را داشتیم. همان موقع ۱۰ روز کربلا رفتم و چند بازیکن در تیم ملی و تیم دانشجویان داشتیم که باعث شد تمرینات تیم مس شرایط بدی پیدا کند. این مسئله باعث شد مقابل شهروند ساری و گیتی پسند عملکرد نامناسبی داشته باشیم. سپس دو هفته استثنایی تمرین کردیم و الان شرایط خوب است.

* شما سالها در تیم دبیری بازی می کردید و امسال به مس منتقل شدید. شرایط این باشگاه در مقایسه با دبیری چطور است؟

– شرایط مس که عالی است؛ از مدیریت گرفته تا داخل زمین. قراردادها هم به موقع پرداخت می شود. مس یکی از بهترین باشگاه هایی است که در آن بازی کرده ام. دبیری هم یک تیم استثنایی بود. الان که در تیم مس بازی می کنم این احساس را دارم که در دبیری هستم.

* آیا امسال می توانید به عنوان آقای گلی برسید؟

– فکر نمی کنم. مهدی جاوید در حال حاضر ۲۲ گل زده و من ۱۲ گل. باید تلاش کنیم تیم مس پیروز باشد و دیگر رسیدن به این عناوین اهمیت ندارد.

* باتوجه به تجربه بد مس از وقفه لیگ به خاطر تیم ملی، درخواستی از کادر فنی تیم ملی برای تعطیل نکردن لیگ داشته اید؟

– من با مربیان تیم ملی بخصوص محمد هاشم زاده ارتباط خوبی دارم. دوست ندارم تیم ملی دیگر اردو داشته باشد! خدا کند تورنمنت چهارجانبه اصفهان هم برگزار نشود چون تیم مس به خاطر حضور ملی پوشان متضرر می شود!

* این شرایط برای گیتی پسند و تاسیسات هم صدق می کند. یعنی معتقدید فقط باشگاه مس به خاطر اردوهای تیم ملی ضرر می کند؟

– باید بگویم بازیکنان ملی پوش تیم مس فیزیکی هستند و وقتی در تیم ملی بازی می کنند، مصدوم می شوند. از سوی دیگر، تمرینات ما شکل خودش را از دست می دهد. بگذارند دو، سه ماه دیگر لیگ را تعطیل کنند (باخنده). گیتی پسند و تاسیسات هم ملی پوشان زیادی دارند ولی حمید احمدی، علیرضا صمیمی و محمدرضا سنگ سفیدی از فیزیکی بازی می کنند. احمدی و سنگ سفیدی همین اواخر هم مصدوم بودند.

* به جز وقفه لیگ، تیم مس دغدغه دیگری دارد؟ آیا می توانید قهرمان لیگ شوید؟

– تمام تلاشمان این است که عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم. دغدغه ای هم نداریم. بازیکن برزیلی مس هم راه افتاده است و ان شاءالله شرایط بهتر از این خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.