کد خبر : 104867
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 - 14:40
-

بازیکنان باید ۱۰ ماه درگیر لیگ باشند /در شیوه برگزاری لیگ تغییر ایجاد کنید

بازیکنان باید ۱۰ ماه درگیر لیگ باشند /در شیوه برگزاری لیگ تغییر ایجاد کنید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جدا از برخی باشگاه ها و کارشناسان و البته مربیان و بازیکنان،حالا محمد ناظم الشریعه هم به منتقد جدی شیوه کنونی برگزاری لیگ برتر تبدیل شده است.البته که سرمربی تیم ملی پیش از این هم از تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر انتقاد کرده بود اما این بار هم به بهانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جدا از برخی باشگاه ها و کارشناسان و البته مربیان و بازیکنان،حالا محمد ناظم الشریعه هم به منتقد جدی شیوه کنونی برگزاری لیگ برتر تبدیل شده است.البته که سرمربی تیم ملی پیش از این هم از تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر انتقاد کرده بود اما این بار هم به بهانه سطح کیفی پایین بازی تاسیسات دریایی با مس، از بد بودن وضعیت لیگ ایران گلایه کرد و گفت که شیوه برگزاری کنونی لیگ مناسب نیست و فشردگی بازیها روی کیفیت بازیکنان و تیم ها اثر می گذارد.

شاید به همین خاطر باشد که تعداد مصدومان ما به خصوص بین ملی پوشان زیاد است.تداخل شدید بازیهای ملی با باشگاهی و استارت دیرهنگام لیگ برتر باعث شده تا بازی ها با فشردگی زیادی برگزار شود.

دیروز ناظم الشریعه در این خصوص گفت : ما توقع داریم لیگ‌مان هر هفته بهتر شود و کیفیتش بالا برود، اما این‌طور نیست. این هم دلایل مختلفی مانند پُر فشار بودن و تعطیلی متعدد لیگ دارد. با تمام احترامی که برای باشگاه‌ها قائلم، اما خود آنها هم می‌دانند کیفیت لیگ در چه سطحی است. لیگی خوب است که فاصله امتیاز تیم‌های صدر تا انتهای جدول کم باشد، اما در لیگ ما این اختلاف زیاد است. در لیگ ما همه زحمت می‌کشند، اما واقعاً این مسابقات سطح خوبی ندارد. شاید دلایل آن هم همین چیزهایی باشد که من گفتم. باید قبول کنیم وقتی زمان کمی برای لیگ می‌گذاریم و از آن طرف هم بازیکنان مدت زیادی را به استراحت می‌پردازند، کیفیت خوبی در لیگ وجود نخواهد داشت. بهترین برنامه‌ریزی این است که بازیکنان ۱۰ ماه در لیگ باشند و فقط دو ماه به استراحت بپردازند، در این صورت بازی‌ها را تا به این اندازه پُر فشار برگزار نمی‌کنیم و برنامه‌های تیم ملی را هم راحت در میانه لیگ می‌گنجانیم.

در این مورد تا حدود زیادی حق با سرمربی تیم ملی است.گرچه در سازمان لیگ عده ای اعتقاد به فشرده برگزار شدن لیگ و تعطیلی طولانی مدت به خاطر کاهش هزینه ها دارند اما برگزاری لیگ به سبک روسیه یعنی ۳ بازی با هر تیم در فصل یا به سبک لیگ والبیال که ۸ تیم برتر بار دیگر در مرحله بعدی با هم روبرو می شوند می تواند الگویی برای بالا رفتن تعداد بازیها و طولانی شدن زمان لیگ باشد تا بازیکنان بیشتر درگیر مسابقات باشند.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.