کد خبر : 105369
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - 11:34
دسته‌بندی نشده
-

حق آذرخش همان ۵۰۰ میلیون تومان است/کسر این مبلغ به‌هیچ‌وجه صحیح نیست

حق آذرخش همان ۵۰۰ میلیون تومان است/کسر این مبلغ به‌هیچ‌وجه صحیح نیست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امید می‌رود اعضای شورای شهر بندرعباس طبق وعده‌های قبلی، همان 500 میلیون تومانی که از ابتدا قرار بود به‌حساب باشگاه آذرخش بندرعباس واریز شود را به تصویب برسانند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امید می‌رود اعضای شورای شهر بندرعباس طبق وعده‌های قبلی، همان ۵۰۰ میلیون تومانی که از ابتدا قرار بود به‌حساب باشگاه آذرخش بندرعباس واریز شود را به تصویب برسانند.

بهروز اکرمی در خصوص تجمع هواداران این تیم مقابل استانداری، افزود: تیم آذرخش تیمی مردمی و بومی است که از دل محلات استان هرمزگان رشد کرده و اوضاع نامناسب مالی این روزهایش سبب نگرانی هوادارانش شده است.

وی با بیان اینکه مقامات عالی استان در حد توان و تا جایی که قانون‌گذار اجازه دهد، حامی این تیم بوده‌اند، اضافه کرد: همواره تلاش کرده‌ایم تا این تیم به‌عنوان نماینده هرمزگان در کمترین مشکلات به سر ببرد اما برخی اوقات موانع قانونی نمی‌گذارد تا به این باشگاه خصوص کمکی شود.

اکرمی با اشاره به اینکه پیرو دستور استاندار هرمزگان مبنی بر پیکری جدی مشکلات تیم آذرخش بندرعباس، رایزنی‌ها با بخش خصوصی، خیرین، نهاد و سازمان‌ها برای حمایت از این تیم آغاز شد، اضافه کرد: در نهایت قرار شد که اداره امور مالیاتی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را به‌حساب شهرداری بندرعباس واریز و شهرداری آن را در اختیار تیم آذرخش قرار دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با انتقاد از اینکه علی‌رغم واریز این مبلغ اما از سوی شورای شهر بندرعباس مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در اختیار تیم آذرخش قرار می‌گیرد، اضافه کرد: این پول از محل ارزش‌افزوده شهرداری بندرعباس نبوده و طبق تمامی صحبت‌ها و مذاکرات صورت گرفته تنها برای حمایت از تیم آذرخش بوده و اینکه از این مبلغ ۲۰۰ میلیون تومانش کسر شود به‌هیچ‌وجه صحیح نیست.

وی تأکید کرد: امید می‌رود اعضای شورای شهر بندرعباس در این خصوص کمی مساعدت به خرج داده و طبق تمامی وعده‌های قبلی همان ۵۰۰ میلیون تومانی که از ابتدا قرار بود به‌حساب این باشگاه واریز شود.

اکرمی در پایان گفت: مسئولان عالی استان به‌ویژه استاندار هرمزگان نگاه مناسب و حمایتی به ورزش دارند و در حد توان از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.