کد خبر : 105431
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - 18:03
-

شکست خانگی تاسیسات از قعرنشین لیگ/برد شیرین مس در ساوه/هت تریک شمس با گیتی پسند/پارسیان ،حفاری و فرش آرا بازی باخته را بردند/جشنواره گل شهروند

شکست خانگی تاسیسات از قعرنشین لیگ/برد شیرین مس در ساوه/هت تریک شمس با گیتی پسند/پارسیان ،حفاری و فرش آرا بازی باخته را بردند/جشنواره گل شهروند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد. در نخستین بازی این هفته تیم های شهروند ساری و مقاومت البرز در سالن سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که شاگردان محمداسماعیل پور حریف خود را با نتیجه ای پرگل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.

در نخستین بازی این هفته تیم های شهروند ساری و مقاومت البرز در سالن سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که شاگردان محمداسماعیل پور حریف خود را با نتیجه ای پرگل شکست دادند.در این بازی تیم شهروند ساری تیم برتر میدان بود و درنهایت به برتری ۵ بر یک مقابل این تیم دست یافت.

در ساوه تیم صدرنشین لیگ در دیداری نزدیک و دشوار به مصاف شهرداری ساوه رفت و در نهایت این تیم را با شکست روبرو کرد تا همچنان با حاشیه امنیت بالا در صدر جدول باشد.

در اصفهان گیتی پسند در ادامه پیروزی های خود با حسین شمس موفق به شکست دادن ارژن شیراز شد تا همچنان در رده دوم جدول باقی بماند.در این دیدار گیتی پسند با دو گل پیش افتاد اما کار به تساوی کشید اما عروجی تیر خلاص را شلیک کرد تا گیتی پسند برنده این بازی باشد.

در تهران اما تاسیسات دریایی روز سختی را مقابل قعرنشین لیگ پشت سر گذاشت.این تیم در نیمه اول با شکست یک بر صفر به رختکن رفت و در آغاز نیمه دوم هم گل دوم را پذیرا شد.در ادامه شاگردان شمسایی بازی را به تساوی کشاندند اما در دقایق پایانی گل سوم را پذیرا شدند تا سومین شکست پیاپی خود را هم تجربه کنند و هیات فوتبال با رسیدن به دومین برد خود به بقا امیدوار شود.

در قرچک مقاومتی ها مقابل فرش آرا قرار گرفتند.این بازی ابتدا با گلزنی مقاومت همراه بود اما در ادامه فرش آرا به گل تساوی رسید.اخراج بازیکن قرچک کار این تیم را سخت کرد تا فرش آرایی ها با پنالتی لحظات آخر که به شدت با اعتراض قرچکی ها روبرو شد به گل دوم و برتری برسند.این پایان کار نبود و قرچکی ها بلافاصله بازی را به تساوی کشاندند اما یک پنالتی نقطه دوم از قدرت بهاری باز هم برتری را به اردوی مشهدی ها آورد و بازی با همین نتیجه خاتمه یافت.

تیم های آتلیه طهران قم و پارسیان شهر قدس هم در قم با هم روبرو شدند.این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.در نیمه دوم دروازه بان آتلیه اخراج شد اما پس از آن تیم قمی به دوگل رسید تا پارسیان رو به پاورپلی آورده و بازی را به تساوی بکشاند.در ادامه پارسیان توسط علی عابدین تیر خلاص را شلیک کرد تا خوراکچی و تیمش به یک پیروزی ارشمند در قم دست پیدا کنند.

بازی جذب و دیدنی تیم های آذرخش بندرعباس و حفاری خوزستان نیز با برتری تیم اهوازی خاتمه یافت.آذرخشی ها که در نیمه اول بازی برتری مقابل حفاری ارائه دادند در نیمه دوم کم آوردند و تجربه بالای حفاری باعث شد تیم اهوازی این بازی نزدیک را به سود خود خاتمه دهد.

 

هفته شانزدهم لیگ برتر- سه شنبه ۱۶ آبان
زمان بازی وضعیت گلزنان حاشیه 
۱۶ گیتی پسند ۳-ارژن۲ نتیجه نهایی گیتی:احمد اسماعیل پور(۲)-ابوالقاسم عروجی/ارژن:محمد بیضایی نژاد-جعفرنجفی
۱۵:۳۰ شهروند۵-مقاومت البرز یک نتیجه نهایی شهروند:مراد ناظری(۲)-رضا امانی(۲)-محمدرضا کرد/مقاومت:امیرحسین رسولی
۱۶ آتلیه ۲-پارسیان ۳ نتیجه نهایی آتلیه:میثم ایلانلو-مهران رضاپور/پارسیان:دانیال گیویلی(۲)-علی عابدین
۱۶ مقاومت قرچک ۲-فرش آرا ۳ نتیجه نهایی مقاومت:بهنام فعال(۲)/فرش:طیبی(۲)-بهادری
۱۶ آذرخش ۳-حفاری ۴ نتیجه نهایی آذرخش:محمد بنی اسدی-امین نصرالله زاده(۲)/حفاری:پیمان حفیظی-شهاب طالبی-فریدنمازی-حسین فهیمی
۱۶ شهرداری ساوه ۳-مس ۴ نتیجه نهایی شهرداری:محمد جامع-مهدی کریمی-اسماعیل وطن خواه/مس:حمید احمدی-فرهادفخیم-دیگو-سنگ سفیدی
۱۶ تاسیسات ۲-هیات قم ۳ نتیجه نهایی تاسیسات:محمد شجری-مجید رییسی/هیات:محمدرمضانی-سیدحسین رضوی-مهدی زاهدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

درودبرشرف بازیکنان وکادر تیم ملی حفاری بدون یک ریال دریافتی باغیرت بازی میکنند

نام ... پنجشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷

دم بچه های هیت قم گرم واقعا گل کاشتن مخصوصا آقایان غیاثی و بهرامی مربی دروازبانها