کد خبر : 105481
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - 23:03
دسته‌بندی نشده
-

محمد اسماعیل‌پور: برای برخی لیدرها متاسفم/ عده ای چیزی از فوتسال نمی دانند اما ادعا دارند

محمد اسماعیل‌پور: برای برخی لیدرها متاسفم/ عده ای چیزی از فوتسال نمی دانند اما ادعا دارند
سرمربی شهروند ساری از نمایش بازیکنانش در دیدار مقابل مقاومت البرز تمجید کرد و کسب سه امتیاز را حق مسلم تیمش دانست.

محمد اسماعیل‌پور سرمربی تیم شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، از نمایش بازیکنانش در دیدار مقابل مقاومت البرز تمجید کرد و کسب سه امتیاز را حق مسلم تیمش دانست.
اسماعیل‌پور در خصوص دیدار مقابل مقاومت البرز اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. تمامی نکاتی که به بازیکنانم گفته بودم و در طول هفته تمرین کرده بودیم در زمین پیاده کردند و از این مسئله رضایت دارم. هرچند اگر قدر فرصت‌هایمان را می‌دانستیم با نتیجه بسیار بهتری پیروز می‌شدیم.
وی با انتقاد از برخی تماشاگرنماها و لیدرها عنوان کرد: از همه هوادارانمان قدردانی می‌کنم اما برای برخی از تماشاگرنماها و برخی که مثلا اسم خود را لیدر گذاشته‌اند، متاسفم. عده‌ای که ادعا می‌کنند همه‌چی می‌دانند اما درواقع هیچی از فوتسال نمی‌دانند. پس از شکست هفته قبل مقابل هیات فوتبال قم هجمه بسیار عجیبی به تیممان آوردند و حتی از کلمات ناشایست و رکیک هم استفاده کردند که از این اتفاق متاسفم.
وی افزود: امسال در تمامی دیدارهای خانگی‌مان امتیاز کسب کرده‌ایم و هیچ شکستی نداشتیم. از لحاظ امتیازی هم شرایط قابل قبولی داریم اما نمی‌دانم دلیل هجمه‌های ناعادلانه چه بوده است. همه دیدند که تیم هیات فوتبال قم که هفته گذشته ما را شکست داد، در این هفته هم تیم قدرتمند تاسیسات دریایی را شکست داد که نشان از تحول این تیم دارد. بالاخره همه تیم‌ها روز بد دارند و هفته گذشته ما هم خوب نبودیم. امیدوارم این تماشاگرنماها که در همه ورزشگاه‌ها حضور دارند، دست از کارهای نادرست خود بردارند.
سرمربی شهروند اظهار کرد: امیدوارم مسئولان محترم شهری و استانی از تیم شهروند حمایت بیشتری کنند تا بازیکنانم بتوانند با روحیه بهتری در مسابقات حاضر شوند و نتایج بهتری کسب کنیم.
اسماعیل‌پور در پایان درخصوص دیدار هفته آینده مقابل گیتی‌پسند گفت: مطمئنا بازی سختی خواهد بود. گیتی‌پسند از بازیکنان بزرگی بهره می‌برد و بازی در اصفهان دشوار است. اما برای کسب امتیاز ناامید نیستیم و همه تلاشمان را برای ارائه یک بازی زیبا انجام خواهیم داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساری میلانیستا چهارشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۲۹

وای ت کجای فوتسال بودی که میای از فهم فوتسال حرف میزنی؟تهش تا پارسال که محمود لطفی بود و بزرگ تر تیم بود.تو به بازیکنا کاور میدادی فقط

کمیل ساروی پنجشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

راست میگی نتایجمون عالی بود .بعد تو به این تماشاچی و لیدراش تاسف میخوری.کلیه تیم های لیگ برتر ارزوی این ها رو دارن بعد تو تازه به دوران رسیده متاسفی

ساری شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

هیچ سالی ساری این بازیکنارو نداشت چندتا بازی نتیجه گرفتی فکر کردی بهترین مربی ایرانی