کد خبر : 105362
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - 10:46
دسته‌بندی نشده
-

۱۱ تیمی که تا امروز به فوتسال جام ملت‌های آسیا صعود کرده‌اند

۱۱ تیمی که تا امروز به فوتسال جام ملت‌های آسیا صعود کرده‌اند
با برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال جام ملتهای آسیا، تاکنون چهره ۱۱ تیم حاضر در مرحله نهایی این رقابتها مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرحله مقدماتی فوتسال جام ملتهای آسیا سال ۲۰۱۸ به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم های حاضر در این رقابتها که به میزبانی کشور چین تایپه برگزار خواهد شد، به تدریج رونمایی می شوند.

مرحله مقدماتی جام ملتها، در دو منطقه جنوب شرق و آسیای مرکزی به اتمام رسیده است. در منطقه شرق آسیا هم چهره دو تیم صعود کننده مشخص شده و چهره تیم سوم بعد از بازی پلی آف مشخص خواهد شد. بازی های منطقه غرب آسیا هم که متشکل از کشورهای عربی است، از چند روز دیگر آغاز می شود.

علاوه بر کشور چین تایپه که به عنوان میزبان حضورش در جام ملتها قطعی است، کشورهای ویتنام، میانمار، تایلند، مالزی، ژاپن، کره جنوبی، ازبکستان، قرقیزستان، ایران، تاجیکستان هم به این مرحله نهایی صعود کرده اند.

تیم های صعود کننده از مناطق مختلف آسیا به جام ملتها به این شرح هستند.

منطقه جنوب شرق آسیا
مسابقات این منطقه به میزبانی کشور ویتنام و در دو گروه برگزار شد. طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های جنوب شرق آسیا در دو گروه با هم به رقابت پرداختند و در نهایت ۴ تیم به صورت مستقیم به جام ملتها صعود کردند.

گروه A
۱- ویتنام
۲- میانمار

گروه B
۱- تایلند
۲- مالزی

منطقه شرق آسیا
مسابقات منطقه شرق در دو گروه و به میزبانی کشور تایلند برگزار شد که یک تیم از هر گروه به صورت مستقیم به جام ملتها صعود کرد. تیم های دوم هر گروه باید در دیدار پلی آف به مصاف هم بروند. یکی از استثنائات این منطقه، حضور تیم چین تایپه بود. تایپه باوجود میزبانی جام ملتها و قطعی بودن حضورش در مرحله نهایی، در مرحله مقدماتی هم شرکت کرد و بعد از ژاپن دوم شد ولی سهمیه پلی آف این کشور به مغولستان (تیم سوم این گروه) رسید. در گروه دوم هم کره جنوبی به صورت مستقیم صعود کرد و چین دوم شد. به این ترتیب مرحله پلی آف بین چین و مغولستان روز چهارشنبه برگزار می شود.

گروه A
۱- ژاپن (صعود مستقیم)
۲- چین تایپه (صعود با سهمیه میزبانی)
۳- مغولستان (پلی آف)

گروه B
۱- کره جنوبی
۲- چین (پلی آف)

منطقه آسیای مرکزی و جنوبی
مسابقات این منطقه به میزبانی شهر تبریز در ایران برگزار شد. در گروه اول، تیم های ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و نپال حضور داشتند که در نهایت از این گروه ازبکستان و قرقیزستان به جام ملتها راه یافتند. در گروه دوم هم ایران با تاجیکستان و افغانستان همگروه بود و با کسب دو برد، به جام ملتها رسید. بعد از ایران هم تاجیکستان راهی جام ملتهای آسیا شد.

گروه A
۱- ازبکستان
۲- قرقیزستان

گروه B
۱- ایران
۲- تاجیکستان

منطقه غرب آسیا
مسابقات این منطقه هم در دو گروه چهار تیمی از سه روز دیگر به میزبانی تایلند آغاز می شود. در گروه اول عراق، امارات، عربستان و بحرین حضور دارند و گروه دوم هم متشکل از قطر، لبنان، اردن و سوریه است. البته سوریه از حضور در این بازی ها انصراف داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.