کد خبر : 105737
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 15:43
-

ناظری :نتیجه گیری در بازی با مقاومت خیلی مهم و حیاتی بود/برای کسب امتیاز به مصاف گیتی پسند خواهیم رفت

ناظری :نتیجه گیری در بازی با مقاومت خیلی مهم و حیاتی بود/برای کسب امتیاز به مصاف گیتی پسند خواهیم رفت
بازیکن جوان تیم شهروند در خصوص برتری شهروند مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: بنظرم این دیدار مهم ترین بازی فصل شهروند بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراد ناظری بازیکن جوان تیم شهروند در خصوص برتری شهروند مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: بنظرم این دیدار مهم ترین بازی فصل شهروند بود و نتیجه گیری در این بازی خیلی مهم و حیاتی بود، قبل بازی همه بازیکنان هم قسم شده بودیم سه امتیاز این دیدار حساس خانگی را کسب کنیم و خیلی خوشحالم که بازی را بردیم و موفق شدیم با یک نتیجه پرگل و با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم تا با انگیزه بیشتری به مصاف رقبا در هفته های آتی برویم.

ناظری در مورد درخشش خیره کننده خود که موفق به زدن دو گل و دو پاس گل در این دیدار شد گفت: فوتسال بازی گروهی است و این دو گلی که به ثمر رساندم نتیجه تلاش همه بازیکنان بود، در بازی گروهی بالاخره یک نفر باید کار را تمام کند و در این بازی قسمت من شد تا موفق به گلزنی شوم. گلزنی من در این دیدار مهم نیست، مهم موفقیت تیم بود که در این جدال حساس سه امتیاز شیرین را دشت کردیم.

وی در مورد رویارویی با بازیکنان سابق شهروند که در تیم مقاومت حضور داشتند گفت: ره انجام، مرادخانی، حامدیان و امیر حسین رسولی بازیکنان بزرگی هستند که برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی مقاومت شدند و سال ها در تیم شهروند حضور داشتند و برای تیم زحمت کشیدند.ما شناختی زیادی از آن ها داشتیم و همین امر در نتیجه گیری در این دیدار بسیار کمک حالمان شد.رویارویی با دوستان خوبم در تیم رقیب انگیزه ی بچه های ما را بسیار بالا برد تا دست پر از میدان خارج شویم و بسیار خوشحالم که این تیم شهروند بود که پیروز میدان شد.

ناظری در پاسخ به این سوال که نتایج اخیر شهروند را چطور ارزیابی می کند گفت: تیم نتایج خوبی تا به اینجای فصل کسب کرد و در ادامه فصل قطعا نتایج بهتری به دست خواهیم آورد. باخت به هیات فوتبال قم هم یک اتفاق بود و ما متاسفانه نتیجه را به حریف واگذار کردیم، تیم هیات فوتبال که ما سه بر هیچ مغلوب این تیم شدیم در تهران تیم تاسیسات دریایی تهران که مدعی قهرمانی است و از مهره های بزرگی بهره می برد را شکست داد.
ناظری در مورد هواداران شهروند گفت: بدون شک و تردید هواداران شهروند بهترین هواداران ایران هستند که در گرما و سرما حامی تیم هستند و وفاداری خود را به تیم ثابت کردند. من به عنوان کوچک ترین عضو خانواده شهروند از هواداران فهمیم و باتعصب شهروند خواهش می کنم تحت هیچ شرایطی ما را تنها نذارند و با حضور پرشورشان در سالن باعث دلگرمی ما شوند و از ابتدا تا انتهای بازی بدون پرداختن به مسائل حاشیه ای تیم محبوب خود را تشویق کنند.

ناظری در مورد همجه هایی که علیه محمد اسماعیل پور بوجود آمد گفت: اسماعیل پور از قدیمی های تیم شهروند است و سالیان متوالی در این تیم در پست های مختلف زحمت می کشد.باید با کسی که یک فصل در شهروند کار می کند با کسی که سال های زیادی است در تیم فعالیت می کند تفاوت قائل شد.امسال سال اولی است که اسماعیل پور سرمربی تیم شده و همه باید از سرمربی تیم حمایت کنیم.

بازیکن شهروند ساری با بیان اینکه اوضاع شهروند آرمانی است گفت: بعد از شکست مقابل فرش آرا در مشهد در خانه با تیم قدرتمند حفاری به تساوی دست پیدا کردیم و در دیدار خارج از خانه یک شکست مقابل هیات فوتبال قم محتمل شدیم که در دیدار مقابل مقاومت البرز جبران کردیم و یک برد شیرین را دشت کردیم و بنظرم اوضاع شهروند اصلا بحرانی نیست و تیم شرایط خوبی دارد.

ناظری در آستانه جدال سخت و حساس مقابل تیم گیتی پسند اصفهان گفت: تیم گیتی پسند مدعی اصلی قهرمانی است و از مهره های بزرگ و ملی پوش برخوردار است و قطعا برای کسب سه امتیاز به زمین خواهند آمد ولی ما هم شهروند هستیم و با تمرینات خوبی که کادر فنی برای این دیدار تدارک دیدند و با روحیه خوبی که بازیکنان تیم دارند برای کسب امتیاز به مصاف تیم گیتی پسند خواهیم رفت تا دل هواداران پرشور ساروی را شاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.