کد خبر : 106096
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 13:59
-

جاوید؛ تنها در صدر

جاوید؛ تنها در صدر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ملی‌پوش فوتسال تیم تاسیسات دریایی تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر، بیشترین گل را به ثمر رسانده است. ایسنا، مهدی جاوید بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با ۲۸ گل زده، در رده نخست جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است. این بازیکن در بازی دیروز (دوشنبه)

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ملی‌پوش فوتسال تیم تاسیسات دریایی تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر، بیشترین گل را به ثمر رسانده است.

ایسنا، مهدی جاوید بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با ۲۸ گل زده، در رده نخست جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است. این بازیکن در بازی دیروز (دوشنبه) تیمش مقابل هیات فوتبال قم، به تنهایی پنج گل از هشت گل تیمش را به ثمر رساند.

نکته جالب این که جاوید، فصل پیش نیز با تیم گیتی‌پسند اصفهان تا پایان هفته هفدهم همین تعداد گل را به ثمر رسانده بود. او در پایان فصل قبل با ۳۶ گل زده، عنوان آقای گلی را به دست آورد و اکنون در فاصله ۹ هفته به پایان فصل، نامزد اصلی کسب این عنوان است.

در جدول رده‌بندی گلزنان،‌ فرهاد فخیم با ۱۹، و شهاب طالبی با ۱۴ گل زده، رتبه دوم و سوم را در اختیار دارند. همچنین وحید شمسایی آقای گل چند دوره لیگ برتر، با ۱۰ گل زده در بین ۱۰ گلزن برتر مسابقات جای گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.