کد خبر : 106248
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1396 - 19:57
-

ابطحی: از فرصت هایمان به خوبی استفاده کردیم/حیدری: این نتیجه قابل توجیه نیست

ابطحی: از فرصت هایمان به خوبی استفاده کردیم/حیدری: این نتیجه قابل توجیه نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دربی حساس فوتسال خوزستان در لیگ دسته یک فوتسال کشور بین دو تیم استقلال نوین بندرماهشهر و نفت امیدیه امروز با برتری دو بر صفر ماهشهری ها در زمین خودشان به پایان رسید. سیدمهدی ابطحی سرمربی استقلال نوین بندرماهشهر در گفت و گو با fut5al بیان کرد: معمولا بازیهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دربی حساس فوتسال خوزستان در لیگ دسته یک فوتسال کشور بین دو تیم استقلال نوین بندرماهشهر و نفت امیدیه امروز با برتری دو بر صفر ماهشهری ها در زمین خودشان به پایان رسید.
سیدمهدی ابطحی سرمربی استقلال نوین بندرماهشهر در گفت و گو با fut5al بیان کرد: معمولا بازیهای دربی یا هم استانی از حساسیت های بالایی برخوردار است و تیم ها با استرس زیادی وارد بازی می شوند. تیم نفت امیدیه از لحاظ فیزیکی یکی از بهترین تیم های خوزستان است. تیم ما امروز توانست به خوبی از فرصت هایش استفاده کند و به سومین پیروزی پیاپی دست یابد.
ابطحی درباره بحث داوری بیان کرد: ترجیح می دهم درباره داوری اظهارنظری نکنم اما در مجموع داوران باید با دقت بیشتری قضاوت کنند زیرا ممکن است با یک سوت اشتباه حق تیمی را ضایع کنند.

ابطحی

مهدی حیدری سرمربی نفت امیدیه به خبرنگار fut5al گفت: در این فصل با توجه به تلاشهایمان تاکنون نتایج خوبی برایمان رقم نخورده است و این مسئله برای هوادارانمان قابل توجیه نیست. تیمی که سال گذشته با صعود به پلی آف در یک قدمی صعود به لیگ برتر بود دچار چنین شرایط بحرانی شود.
حیدری افزود: در این بازی تمام تلاشمان را کردیم اما متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم. تیم استقلال نوین هم یکی از تیم های مدعی گروه بود که برای آنها آرزوی موفقیت داریم. امیدوارم بتوانیم در بازیهای آینده با شناخت و کارکردن روی نقاط ضعف هایمان نتایج بهتری کسب کنیم و ناکامی هایمان را جبران کنیم.
حیدری درباره وضعیت داوری بازی بیان کرد: داوری بازی در ۲مورد اشتباه جزیی داشت که چنین اشتباهاتی در بازی های سخت طبیعی است.

مهدی حیدری سرمربی نفت امیدیه

گفت و گو از: جعفر مچاسبه ابوشهید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.