کد خبر : 106314
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 - 10:34
-

لطفی:اصلاً تصور نمی‌کردم جزو نامزدهای مرد سال آسیا باشم/ آرزوی هر بازیکنی است در این جایگاه باشد

لطفی:اصلاً تصور نمی‌کردم جزو نامزدهای مرد سال آسیا باشم/ آرزوی هر بازیکنی است در این جایگاه باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، توحید لطفی، بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران که با تیم‌ ‌ملی زیر ۲۰ سال قهرمان اولین دوره جام ملت‌های آسیا شد، در کنار اصغر حسن زاده و سووفاوت تایلندی به عنوان نامزد بهترین بازیکن سال آسیا، انتخاب شده است. توحید لطفی درباره قرار گرفتنش بین سه نامزد بازیکن برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، توحید لطفی، بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران که با تیم‌ ‌ملی زیر ۲۰ سال قهرمان اولین دوره جام ملت‌های آسیا شد، در کنار اصغر حسن زاده و سووفاوت تایلندی به عنوان نامزد بهترین بازیکن سال آسیا، انتخاب شده است.

توحید لطفی درباره قرار گرفتنش بین سه نامزد بازیکن برتر آسیا، بیان‌ کرد: من در رده زیر ۲۰ سال بازی کرده‌ام ، اما این که کاندیدای بهترین بازیکن در رده بزرگسالان شوم، می‌تواند اتفاق مثبتی برایم باشد. راستش را بخواهید فکر نمی کردم  که در این بخش کاندیدا باشم. به‌ هر حال رقابت با علی اصغر حسن زاده که بهترین بازیکن آسیا است و همچنین سووفاوت تایلندی کار سختی است. همین که در بین سه بازیکن برتر قرار دارم، برایم حکم عنوان بهترین بازیکنی را دارد و خوشحالم توانستم افتخاری برای ایران کسب کنم.

این بازیکن اظهار داشت: آرزوی هر بازیکنی است که جزو کاندیداها باشد و خدا را شکر می‌کنم که این افتخار نصیب من شد. اصلاً فکر نمی‌کردم به عنوان کاندیدای برترین بازیکن در رده بزرگسالان انتخاب شوم و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

او افزود: ما در سال ۲۰۱۷ با تیم‌ ‌ملی زیر ۲۰ سال برای اولین بار قهرمان آسیا شدیم و من هم عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را کسب کردم. این اتفاق تاثیر زیادی در قرار گرفتن در بین سه بازیکن برتر آسیا داشت. به‌ هر حال AFC اهمیت زیادی به رده پایه می‌دهد و فوتسال ایران هم در این رده در آسیا پیش تاز است.

لطفی که در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا برای اولین بار در ترکیب تیم‌ ‌ملی بزرگسالان قرار گرفت، خاطر نشان کرد: در این مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی که کادر فنی کرده بودند به میدان رفتم و توانستم اولین گل ملی خودم را در رده بزرگسالان به ثمر برسانم. خوشحالم کادر فنی به من این اعتماد را کرد و من نیز انتظاراتی که مربیان داشتند را برآورده کردم.

بازیکن جوان تیم فوتسال مس سونگون درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر فوتسال به ایسنا، گفت‌: خدا را شکر تا پایان هفته‌ هفدهم صدرنشین هستیم، اما هنوز ۹ هفته‌ از لیگ باقی‌ مانده است. ما از اول فصل با برنامه‌ریزی پیش رفته ایم و امیدوارم که در هفته‌های باقی‌ مانده نیز با کسب امتیازات لازم اولین قهرمانی را با مس تجربه کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.