کد خبر : 106522
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 10:19
دسته‌بندی نشده
-

روزپیکر:آذرخش نه مدیرعامل دارد نه مالک/ روز بازى با پول دونگى به شهرستانها مى رویم/روی اشتباه داوران بازی مساوی شد

روزپیکر:آذرخش نه مدیرعامل دارد نه مالک/ روز بازى با پول دونگى به شهرستانها مى رویم/روی اشتباه داوران بازی مساوی شد
سر مربى تيم آذرخش بندرعباس در پايان بازى تيمش مقابل مقاومت البرز با انتقاد از مسولان استان و تيمش گفت: مى گويند ٣٠٠ ميليون يا ٤٠٠ ميليون به حساب ريختيم ولى به خدا قسم ما پولى نديم و فقط وعده مسوولان را شنيده ايم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روز پیکر بیان داشت: در روزى که به مدیرعامل و مالک باشگاه نیاز داریم که حمایتمان کنند خبرى از آنها نیست ودر واقع ما نه مدیرعاملى داریم و نه مالکى که دلش براى ما بسوزد ما تنها هوادار را داریم و همیشه به خاطر مسوولان شرمنده این هواداران هستیم .

سرمربى آذرخش در خصوص بازى تیمش مقابل مقاومت البرز گفت: در نیمه نخست بد بودیم و به راحتى گل خوردیم اما در نیمه دوم بازیکنانم از دل و جان مایه گذاشتند و بازى باخته را با پیروزى عوض کردند اما در نهایت روى اشتباه داوران که یقینا فیلم بازى را به کمیته داوران خواهیم فرستاد گل سوم را پذیرفتیم.

وى بیان کرد: در این بازى نماینده فدراسیون هم خیلى ضعیف عمل کرد و  بعد از اینکه تیم مقاومت تیمش را بیرون کشاند بعد از ٧ دقیقه بازی از سر گرفته شد در صورتى که خلاف قوانین و مقررات است.

روزپیکر ادعای سرمربى تیم مقاومت که براى حفظ جان بازیکنانش تیم را بیرون کشیده است را کاملا رد کرد و گفت: بندرعباس بهترین هوادار را دارد و در این چند سال که ما در لیگ برتر هستیم هیچ اتفاقى نیفتاده است که ایشان بیان داشته به خاطر این که بلایى سرمان نیاید تیم را بیرون کشیده است. امروز کسى از مسوولان در زمین نبود که ازحق ما دفاع کند اما خودمان پیگیر خواهیم بود تا حقمان ضایع نشود.

روزپیکر در پایان در باره کمک هاى مالى به تیمش هم گفت: تیمى که با پول دونگى عازم مسابقات مى شود چه کمکى بهش شده است و ما جز وعده چیزى ندیده ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

با اینهمه مشکلات چرا استعفا نمیدی؟

ناشناس سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

آقای روزپیکر . همین هواداری که داری ازش دم میزنی از روز سکوها اومد پایین و یک سیلی ره صورت بازیکنای مقاومت زدو رفت .هیچیک از ماموران نیرو انتظامی و مسئولان هیچ برخوردی نکردند . فیلمش هم هست نمیدونم شما کجا بودی اون موقع که ندیدی اینارو. در ضمن پنالتی که برای شما گرفتن هم فیلمش هست تو بدنامه ۲۰۲۰ حتما ببینید که پنالتی بود یانه.