کد خبر : 106636
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 16:28
دسته‌بندی نشده
-

روایت بهادری از درگیری‌ و جنجال در بازی پارسیان و فرش‌آرا

روایت بهادری از درگیری‌ و جنجال در بازی پارسیان و فرش‌آرا
کاپیتان تیم فوتسال فر‌ش‌آرای مشهد درباره اتفاقات پایان بازی پارسیان و فرش‌آرا توضیحاتی مطرح کرد.

قدرت بهادری در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، گفت: مجید خزایی و شهرام شریف‌زاده در صحنه‌ای باهم برخورد داشتند. یک نفر از اطرافیان تیم پارسیان از کنار خط فحش بدی به مجید داد و بعد از پایان بازی نیز وارد زمین شد تا او را مورد ضرب و شتم قرار دهد.
او افزود: بعد از بازی، زمین شلوغ شد و تعدادی از بازیکنان ما هم کتک خوردند. البته کادرفنی پارسیان جلوی ما ایستادند تا تماشاگران نزدیک ما نشوند ولی قبل از کتک را خورده بودیم.
کاپیتان فرش‌آرا همچنین با اشاره به صحنه‌ای که با فداکاری شریف‌زاده همراه بود، توضیح داد: در صحنه‌ای خواستم شریف‌زاده را دریبل بزنم اما پای او به سفیدران من خورد و به زمین افتادم. توپ دست پارسیان افتاد و آن ها در حال زدن ضد حمله بودند که طیبی توپ را از‌ آن ها گرفت. شریف‌زاده نیز بالای سر من ایستاده بود و از بازیکنان می‌خواست توپ را به بیرون بزنند. در نهایت نیز طیبی توپ را به بیرون زد و باید از این حرکت شریف‌زاده تشکر کنم.
بهادری در پایان گفت: محمود خوراکچی بعد از بازی، شهرام شریف‌زاده را مقصر می‌دانست اما با شناختی که از این مربی دارم، هیچ‌وقت تقصیر را گردن بازیکن نمی‌اندازد. ولی دیروز خیلی عصبانی بود و این حرف‌ها را به من زد. خوراکچی در بین دو نیمه از دست بازیکنانش عصبانی بود و در پایان بازی هم به من گفت شریف‌زاده مقصر نبردن پارسیان در این بازی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.