کد خبر : 106519
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 10:08
دسته‌بندی نشده
-

کیانفر:کسى را نداریم و نمى دانیم دادمان را کجا بزنیم/ داوران مورد دار سوت زدند

کیانفر:کسى را نداریم و نمى دانیم دادمان را کجا بزنیم/ داوران مورد دار سوت زدند
مسعود کیانفر سرمربی تیم مقاومت البرز پس از توقف تیمش مقابل آذرخش در بندرعباس گفت: دربندرعباس بازى كردن بسيار سخت است و شاهد يك بازى فيزيكى و درگيرانه اى بوديم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسعود کیانفر سرمربى تیم مقاومت البرز در پایان بازى تیمش مقابل آذرخش بندرعباس گفت: بازى هاى داخل خانه آذرخش را به خوبى آنالیز کرده بودیم و همانطور که همه دیدند نیمه نخست کاملا در اختیار ما بود و موفق شدیم دوگل هم به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم آذرخش بسیار شجاعانه بازى کرد و توانست بازى را به تساوى بکشاند و بعد از گل تساوى هم به دنبال پیروزى با حمایت هوادرانش بود که ما اجازه این کار به این تیم ندادیم.

وى در خصوص این سوال که قضاوت داوران چگونه بود و به چه دلیل تیم را از زمین بیرون کشیدید و به رختکن رفتید گفت: داوران مورد دار سوت زدند و صحنه پنالتى که داور سوت زد اصلا پنالتى نبود و داورى این پنالتى را اعلام کرد که اصلا دید خوبى به صحنه نداشت .

وى اظهارداشت : در نیم فصل اول هم متاسفانه داوران عملکرد خوبى براى تیم ما نداشتند و تعجب من از کمیته داوران این است که چرا وقتى ما با تیم هاى تهرانى بازى داریم از داوران تهرانى استفاده مى کند اما در شهرستانها این گونه نیست و در مورد این که چرا تیم را بیرون کشیدم اعتراض به داوران بود و بعد هم جو بد سالن که ترسیدم بلایى سر بازیکنانم بیاد به همین خاطر خواستم جو بازى و سالن را براى چند دقیقه اى بخوابانم .

مسعود کیانفر در پایان بیان کرد: کسى را نداریم و نمى دانیم دادمان را به کجا برسانیم. داوران به راحتى سر تیم ما را مى برند و اگر هم چیزى بگویم محروم خواهیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.