کد خبر : 106693
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1396 - 12:27
-

صوفی زاده: فدراسیون در تلاش برای حضور تماشاگران و خبرنگاران در دیدار ایران – ایتالیا است

صوفی زاده: فدراسیون در تلاش برای حضور تماشاگران و خبرنگاران در دیدار ایران – ایتالیا است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،لیلا صوفی زاده درباره حضور تماشاگران،خبرنگاران و عکاسان ورزشی در دیدار دو تیم فوتسال بانوان ایران و ایتالیا اظهار کرد: فدراسیون در تلاش است تا خبرنگاران ورزشی و تماشاگران در سالن حضور داشته باشند و همچنین پخش رادیویی نیز داشته باشیم. فعلا این موضوع مشخص نیست و تا پایان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،لیلا صوفی زاده درباره حضور تماشاگران،خبرنگاران و عکاسان ورزشی در دیدار دو تیم فوتسال بانوان ایران و ایتالیا اظهار کرد: فدراسیون در تلاش است تا خبرنگاران ورزشی و تماشاگران در سالن حضور داشته باشند و همچنین پخش رادیویی نیز داشته باشیم. فعلا این موضوع مشخص نیست و تا پایان وقت اداری امروز (چهارشنبه) باید منتظر جواب بمانیم.

او در ادامه‌ افزود: با توجه به این که فرصتی برای حضور دختران جوان در یک محیط سالم و پر هیجان ورزشی است تا مسابقه تیم‌ ‌ملی را از نزدیک تماشا کنند تمام تلاش خود را برای حضور تماشاگران و خبرنویسان در سالن خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، تیم های ملی فوتسال بانوان ایران و ایتالیا پنج شنبه و جمعه دو دیدار دوستانه را در سالن پیامبر اعظم دانشگاه تهران برگزار خواهند کرد و این در حالی است که حضور خبرنگاران، عکاسان و تماشاگران برای تماشای دیدار تیم ملی مشخص نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سیما سرشار چهارشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

واقعا مایه تاسفه که ما دختران حتی اجازه دیدن دختران را نداریم. من هم روزی بازیکن فوتسال بودم و می‌دانم بازی بدون تماشاگر چه قدر بی‌روح است. می‌دانم بازی با این پوشش چه‌قدر سخت است و می‌دانم فقط عشق است که این بچه‌ها را تا به این ‌جا آورده. پس کمی به عشق این بازیکنان بی‌داعا بها دهید. انقدر ما را در انتظار تصمیمات دقیقه‌ی نود نگذارید. اگر مشکل دوربین است که آن را هم قبلا در مورد کنسرت بانوان حل کرده‌اند. دوربین‌ها را دم در ضبط و ثبت کنید. دستان بدون دوربین محکم‌تر تشویق می‌کند.