کد خبر : 106684
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1396 - 11:00
-

ناظم الشریعه:هیچ وقت نگفتم شمسایی را به تیم ملی دعوت می‌کنم یا نمی‌کنم/عده‌ای دوست دارند برای تیم ملی حاشیه درست کنند/موضوع شمسایی تنها به شخص بنده ارتباط ندارد

ناظم الشریعه:هیچ وقت نگفتم شمسایی را به تیم ملی دعوت می‌کنم یا نمی‌کنم/عده‌ای دوست دارند برای تیم ملی حاشیه درست کنند/موضوع شمسایی تنها به شخص بنده ارتباط ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه  در مورد دعوت شدن وحید شمسایی به تیم ملی گفت: همانطور که من قبلاً در صحبت‌های خودم گفتم باید وحید شمسایی خودش شخصاً با فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به یک تعاملی برسند تا این مسئله بهتر و راحت‌تر حل شود. وی در ادامه گفت: اگر من در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه  در مورد دعوت شدن وحید شمسایی به تیم ملی گفت: همانطور که من قبلاً در صحبت‌های خودم گفتم باید وحید شمسایی خودش شخصاً با فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به یک تعاملی برسند تا این مسئله بهتر و راحت‌تر حل شود.

وی در ادامه گفت: اگر من در صحبت‌هایم تأکید دارم که این موضوع تعامل با فدراسیون فوتبال را می‌طلبد دلیل منطقی برای حرفم دارم. اولاً همه می‌دانند که برنامه‌های تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی قبل از برگزاری لیگ برتر فوتسال مشخص و حتی زمان و مکان آن هم معلوم است.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:ثانیا خود شمسایی در مصاحبه‌هایی که این روزها با رسانه‌ها داشته به خوبی این موضوع را درک کرده و حتی به آن هم اشاره کرده است و گفته من می‌دانم که تمامی برنامه‌های تیم ملی بسته شده است. من نمی‌خواهم خودم را به تیم ملی تحمیل کنم و یا در بازی‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده حضور داشته باشم. منظور من این است که همانند تیم ملی برزیل تیم‌هایی که ضعیف‌‌تر هستند مثل ترکمنستان، فیلیپین و… را به ایران دعوت کنند تا من بتوانم آمار گلزنی خودم را در مقابل فالکائو بالا ببرم.

 ناظم الشریعه افزود:  یکی دیگر از دلائلی که من گفتم شمسایی  خودش باید با فدراسیون تعامل کند این موضوع است که شرایط بازی های تدارکاتی و یا برگزاری هر تورنمنتی و برنامه ریزی های آن برای تیم ملی بر عهده فدراسیون فوتبال است. من واقعاً نمی‌دانم که چرا عده‌ای دوست دارند در نزدیکی بازی‌‌های تدارکاتی تیم ملی و یا تورنمنت‌های بین‌المللی برای تیم ملی حاشیه درست کنند. این موضوع حتی در تورنمنت ترکمنستان نیز اتفاق افتاد و موضوع آقای گلی مجدداً پیش کشیده شد. من در همان زمان در پاسخ خودم گفتم من هم مثل سایر مردم دوست دارم عنوان آقای گلی جهان در ایران باقی بماند و هیچ وقت نگفتم وحید شمسایی را به تیم ملی دعوت می‌کنم یا نمی‌کنم.

وی افزود: اما هر چیزی جای خودش را دارد من هم مثل سایر مردم که دوست دارند این عنوان در ایران بماند تمام تلاش خودم را کردم و خواهم کرد من در این مورد حتی با فدراسیون فوتبال مذاکراتی انجام داده‌ام اما فرق من با برخی از افراد این است که من دوست ندارم موضوع را رسانه‌ای کنم و در بوق و کرنا کرده و فریاد بزنم این یک مسیر مشخصی است و باید طی شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: من حتی با مسئولان باشگاه تأسیسات هم در این رابطه صحبت‌هایی داشته‌ام که در حال حاضر خود مسئولان باشگاه تأسیسات در حال پیگیری این موضوع از فدراسیون فوتبال هستند.

 ناظم الشریعه در پایان گفت: من واقعاً‌ نمی‌دانم چرا همیشه عده‌ای دوست دارند تیم ملی را به حاشیه ببرند و با حرف‌های غیر مرتبط و برعکس جلوه دادن حرف دیگران آنها را متهم کنند و خودشان را تبرئه؛ در صورتی که مسئله شمسایی یک موضوع ملی است و ارتباطی هم تنها به شخص بنده ندارد اما این موضوع را به خوبی می‌دانم که همه باید دست به دست هم دهیم که مسئله از راه و روش قانونی خودش حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

بابا تو جلو افغانستان هم با ۴تا اول جام جهانی بازی کردی از ترست بعد الان باید از تو انتظار دعوت شمسایی رو داشته باشیم ادم ترسو سر مربی تیم ملی اصغر حسن زاده است مسعولین از اون اجازه بگیرید .

نام ... چهارشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

خاکبرسر پایگاه خبری که با این شلوغ کاریها فقط داره وحید شمسایی کوچک میکنه . وحید خان اینها دوستان شما نیستن .

اریایی چهارشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸

واقعا باید به حال برخی ها افسوس خورد که میخوان تیم ملی رو به حاشیه ببرند تیمی که پر چند سال گذشته بهترین شرایط تاریخ رو داشته…..

اریایی چهارشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

درود بر سرمربی فهیم و موفق تیم ملی اقای ناظم

نام ... چهارشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

افسوس برای مسئولان سایت فوتسال که فقط هدف تخریب تیم ملی و مربی این تیم رو دارند

نام ... پنجشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۰۱

برو بابا ناظم تو کاره ای نیستی