کد خبر : 106849
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 11:28
دسته‌بندی نشده
-

ستاد عالی مسابقات چهار جانبه در اصفهان تشکیل می شود

ستاد عالی مسابقات چهار جانبه در اصفهان تشکیل می شود
رئیس کمیته فنی فوتسال گفت :قرار است در سفری که به اصفهان دارم با هماهنگی اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان ستاد عالی برگزاری مسابقات را تشکیل دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد آخرین شرایط برای برگزاری بازی‌های چهارجانبه اصفهان که قرار است ۱۲ آذر ماه بین تیم‌های روسیه، قزاقستان، آذربایجان و ایران برگزار شود، گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است در سفری که به اصفهان دارم یک ستاد عالی برگزاری مسابقات همانند بازی‌های مقدماتی تبریز  تشکیل دهیم.

وی در ادامه گفت: اعضای تشکیل دهنده این ستاد متشکل از اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان، هیأت فوتبال و مسئولان  ورزشی مرتبط با این مسابقات و همچنین بنده هم به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال عضو این کمیته هستند.

مدیر کمیته فنی فوتسال گفت: هدف از تشکیل این کمیته سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح و همچنین هماهنگی بین تیم‌های شرکت کننده است که بتوانیم هر چه بهتر این مسابقات را برگزار کنیم.

ترابیان در پایان گفت: طبق هماهنگی‌هایی که با کشورها صورت گرفته قرار است تیم ملی روسیه مستقیم از طریق هوایی به اصفهان سفر می‌کنند و آذربایجان و قزاقستان ابتدا از طریق هوایی به تهران و سپس به وسیله اتوبوس به اصفهان عزیمت می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.