کد خبر : 106851
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 13:59
-

شاهسون: مسئولان به فکر مشکلات ساکاپخش نیستند/ خوشحالم در بین برترین‌ها بودم

شاهسون: مسئولان به فکر مشکلات ساکاپخش نیستند/ خوشحالم در بین برترین‌ها بودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد شاهسون بازیکن تیم ساکاپخش سقز با ۳۷ درصد در نظرسنجی کانال پایگاه خبری فوتسال، بهترین بازیکن هفته پنجم لیگ یک شد. شاهسون در گفت و گو با fut5al، درباره انتخابش گفت: خیلی خوشحالم که در فهرست بهترین های هفته پنجم قرار گرفتم. البته این اتفاق با کمک هم‌تیمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد شاهسون بازیکن تیم ساکاپخش سقز با ۳۷ درصد در نظرسنجی کانال پایگاه خبری فوتسال، بهترین بازیکن هفته پنجم لیگ یک شد.
شاهسون در گفت و گو با fut5al، درباره انتخابش گفت: خیلی خوشحالم که در فهرست بهترین های هفته پنجم قرار گرفتم. البته این اتفاق با کمک هم‌تیمی و مربیانم افتاد و از همه همشهری‌ها وکلیه دوستان و آشنایان که مرا قابل دانسته و رای دادند، ممنونم.
این بازیکن همچنین اذعان کرد: تیم ساکاپخش مثل همه تیم ها مشکل مالی دارد و این مشکل باعث شده تا نتیجه های ضعیف بگیریم. متاسفانه مسئولان تیم اصلا به فکر راه حل نیستند و اگر اینطوری پیش برود، قطعا برای تنها تیم و تنها سهمیه شهر، اتفاقات خوبی نخواهد افتاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریزی یکشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۰۲

خیلی از این بازیکنان تو استان آذربایجان شرقی و غربی و کردستان زیادند محمد شاهسون یکی از این بازیکناست. بازیکنی با هوش و تکنیکی و تاکتیک پذیر البته با ۲۰ سال سن که ۳ فصل در لیگ ۲ و امسال هم در لیگ یک بازی میکنه تو عرض دو سه سال جزو بهترینها ایران میشه با لطف خدا… امیدوارم عزیزان و مدیران تیم ساکا پخش سقز با بهاء دادن و ایجاد امکانات زیاد راه برای همچین جوانانی فراهم شود .