کد خبر : 107108
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 11:42
-

خبیری :باید در تمرینات بر روی نقاط ضعف تیم کار کنیم

خبیری :باید در تمرینات بر روی نقاط ضعف تیم کار کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: باید در تمرینات بر روی نقاط ضعف تیم کار کرده و برای هماهنگی بیشتر بازیکنان تلاش کنیم. محسن خبیری اظهار کرد: دیدار سختی برابر ارژن شیراز داشتیم اما در طول هفته برای این دیدار برنامه ریزی کرده بودیم و گرچه تنها دو جلسه فرصت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: باید در تمرینات بر روی نقاط ضعف تیم کار کرده و برای هماهنگی بیشتر بازیکنان تلاش کنیم.
محسن خبیری اظهار کرد: دیدار سختی برابر ارژن شیراز داشتیم اما در طول هفته برای این دیدار برنامه ریزی کرده بودیم و گرچه تنها دو جلسه فرصت تمرین در اختیار ما بود ،اما در همان دو جلسه نقاط قوت و ضعف حریف را بررسی و نتیجه مطلوب را گرفتیم.

وی افزود: یگ گل به تیم ارژن شیراز زدیم و البته به جز گلی درستی که زدیم و داور نگرفت ،در دقایق پایانی بازی حداقل ۳ فرصت خوب را از دست دادیم تا با همان تک گل پیروز باشیم.بچه های تیم در کارهای ترکیبی فوق العاده کار کردند.

سرمربی فرش آرا خاطرنشان کرد: باید در تمرینات بر روی نقاط ضعف تیم کار کرده و برای هماهنگی بیشتر تلاش کنیم .خوشحالیم که بازی بعدی ما در مشهد است و می‌توانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

خبیری گفت:خیلی فرصت خوشحالی نداریم و باید هر چه سریع‌تر برای دیدار برابر مس سونگون آماده شویم.

گفتنی است فرش آرایی در رده پنجم جدول لیگ فوتسال کشور قرار دارد و باید اعضای این تیم به دیدار خانگی برابر مس بیاندیشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.