کد خبر : 107438
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 16:21
-

فلاح زاده: اندونزی یک سطح از فوتسال ما پایین تر است/ امیدوارم افتخار آقای گلی فوتسال جهان در ایران باقی بماند

فلاح زاده: اندونزی یک سطح از فوتسال ما پایین تر است/ امیدوارم افتخار آقای گلی فوتسال جهان در ایران باقی بماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده در مورد سرمربیگری تیم فوتسال اندونزی اظهار داشت: روز ۲۰ ژانویه مسابقات لیگ اندونزی آغاز می شود. ما نیز از روز دوشنبه بنا بر برنامه ای که به مسئولان باشگاه ارائه داده ایم، تمرینات خود را آغاز می کنیم. البته ۳ بازیکن خود از جمله علی عابدین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده در مورد سرمربیگری تیم فوتسال اندونزی اظهار داشت: روز ۲۰ ژانویه مسابقات لیگ اندونزی آغاز می شود. ما نیز از روز دوشنبه بنا بر برنامه ای که به مسئولان باشگاه ارائه داده ایم، تمرینات خود را آغاز می کنیم. البته ۳ بازیکن خود از جمله علی عابدین که یکی از بهترین بازیکنان ما بود را از دست داده ایم و تیم نسبت به سال گذشته کمی ضعیف تر شده است. همچنین یک بازیکن هلندی و یک بازیکن ملی پوش که جزو بهترین های اندونزی بود را دیگر در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: واموس قهرمان فصل گذشته لیگ اندونزی محسوب می شود و در جام باشگاه های آسیا هم عملکرد خوبی به جای گذاشته است، به همین دلیل توقع از تیم ما بالاست و کار سختی را در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتسال واموس اندونزی در خصوص تفاوت فوتسال این کشور با ایران گفت: به هر حال می دانیم که تنها ۴، ۵ کشور قدرت های برتر آسیا محسوب می شوند و ایران نیز سرآمد این کشورهاست. فکر می کنم اندونزی یک لِوِل از فوتسال ما پایین تر باشد اما سرمایه گذاری خیلی خوبی انجام داده تا در آینده نزدیک خود را مطرح کند. امیدوارم بتوانند هم در رده های ملی و هم در سطح باشگاهی پیشرفت چشمگیری داشته باشند.

فلاح زاده در خصوص بازگشت احتمالی وحید شمسایی به تیم ملی برای افزایش آمار گل های ملی نیز تصریح کرد: وحید شمسایی، رضا حیدریان، حسین شمس و امثال ناصر صالح و سید مهدی ابطحی «برند» فوتسال ایران هستند و فوتسال ایران را با این عزیزان می شناسند. امیدوارم زودتر این اتفاق رخ بدهد و با درایت فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال، افتخار آقای گلی فوتسال جهان در ایران باقی بماند.

وی درباره کسب عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا توسط علی اصغر حسن زاده خاطرنشان کرد: به اصغر حسن زاده تبریک می گویم چون یک برگ دیگر به افتخارات ایران افزود شد. نباید فراموش کنیم که این عنوان نصیب فوتسال کشورمان از جمله همه بازیکنانی که برای تیم ملی زحمت کشیدند و کادر فنی تیم ملی شده است.

سرمربی تیم فوتسال واموس اندونزی در پایان تأکید کرد: از مردم، دوستان خوبم و فوتسالی های عزیز می خواهم برایم دعا کنند تا به عنوان نماینده آنها بتوانم در اندونزی برای ایران افتخار دیگری کسب کنم و هم بتوانم عملکرد خوبی به جا بگذارم و به عنوان یک مربی ایرانی تأثیرگذار باشم و دست پر به کشورم برگردم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.